یک میلیون نفر شب مسافر نوروزی در فارس

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: از 28 اسفندماه 93 تا چهارم فروردین ماه جاری بیش از یک میلیون نفر شب مسافر نوروزی در مراکز اقامتی این استان اسکان یافتند.
کد خبر: ۱۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 25 March 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از ایرنا،مصیب امیری افزود: این مسافران در واحدهای اقامتی استان فارس شامل هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافر، چادرهای مسافرتی، سالن های ورزشی، کلاس های مدارس و خانه های استیجاری اسکان داده شدند

وی اضافه کرد: امسال با تمهیدات ایجاد شده میزان نفر شب اقامت در استان فارس نسبت به سال گذشته افزایش داشته و ظرفیت استان فارس در این بخش به 550 هزار نفر شب رسیده است.

امیری اظهارداشت: تعداد 50 هتل، 13 هتل آپارتمان و 135 مهمانپذیر به مسافران و گردشگران استان فارس در ایام مختلف از جمله نوروز خدمات دهی می کنند.

وی اضافه کرد: به منظور ارایه خدمات بهتر به مسافران نوروزی استان فارس ظرفیت مراکز اقامتی استان در این مدت افزایش مطلوبی داشته به طوری که در هتل ها برای هفتهزار و 500 نفر، در مهمانپذیرها برای 15 هزار و 500 نفر و در هتل آپارتمان ها برای یکهزار و 400 نفر ظرفیت اقامت ایجاد شده است.

او ادامه داد: همچنین امسال علاوه بر مراکز اقامتی در استان، یکهزار و 200 خانه استیجاری برای میهمانان نوروزی استان شناسایی و ساماندهی شدند که اطلاعات این خانه ها در مبادی ورودی شهرها در اختیار مسافران قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار