در زندان مرکزی یاسوج:

حکم قصاص برای حادثه میدان عدل یاسوج اجرا شد

درشب 17 تیر امسال که مصادف با 21 رمضان بود اتفاقی در بلوار عدل یاسوج به وقوع پیوست که طی آن یک نفر توسط چند سرنشین خودروی سمند با شلیک اسلحه شکاری به قتل می رسد.
کد خبر: ۱۶۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 24 January 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،قاتل حادثه روز 17 تیر ماه امسال صبح امروز در زندان مرکزی یاسوج قصاص و به دار آویخته شد.
در شب 17 تیر امسال که مصادف با 21 رمضان بود اتفاقی در بلوار عدل یاسوج به وقوع پیوست که طی آن یک نفر توسط چند سرنشین خودروی سمند با شلیک اسلحه شکاری به قتل می رسد.
این قتل مدت زیادی فضای استان را تحت تاثیر خود قرار داده بود که باعث ایجاد نوعی جو روانی نا امنی شده بود و مردم و مسئولین خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و دادگستری شده بودند.
نیروی انتظامی تنها پس از سه روز ضاربین را شناسایی و دستگیر کرده و با تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارسال کردند.
مسئولین قضایی در زمان حادثه تاکید کرده بودند که در سریع ترین زمان ممکن این پرونده بررسی و صدور رای صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان در زمانه حادثه ماجرا را اینگونه توضیح داد: اصل ماجرا از این قرار بود که در ساعت ۲ بامداد همان شب که شب احیا نیز بود دو نفر خانم پیاده از میدان جانبازان به سمت میدان عدل یاسوج در حال حرکت بودند، ابتدا یک سواری پراید از آن‌ها درخواست سوار شدن می‌کند که خانم‌ها امتناع می‌کنند و از این به بعد دیگر سرنشینان پراید نقشی در ماجرا ندارند.

غلامزاده تاکید کرد: در لحظه حادثه و بنا به گفته آن دو دختر ماشین گشت پلیس در خیابان حضور داشت ولی آنها از اطلاع ماموران نیروی انتظامی امتناع کرده اند و دلیل آنرا حفظ آبروی خود عنوان داشتند.

غلامزاده در ادامه افزود: اما در همین حین دو نفر دست‌بردار این خانم‌ها نمی‌شوند و به دنبال آن‌ها می‌روند و پس از آن‌که سوار خودروی سمند سفید رنگ خود می‌شوند باز قضیه را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: در همان حین، ۵ نفر که یکی از آن‌ها مرحوم تیموری بوده در بلوار نشسته بودند که با دیدن این ایجاد مزاحمت توسط سرنشینان سمند، مرحوم تیموری از جای خود برخاسته و به سمت خودروی مزاحم می‌رود.

غلامزاده اظهار کرد: در این بین نوعی درگیری بین آن‌ها ایجاد می‌شود و حتی مرحوم تیموری با جسمی به خودروی سمند می‌کوبد و به آن‌ها می‌گوید چرا ایجاد مزاحمت می‌کنید.

وی افزود: خودروی سمند بعد از ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در حالی که ضاربین شماره خودروی خود را دستکاری کرده بودند برمی‌گردد و با تفنگ ساچمه‌زنی افراد حاضر در بلوار از جمله مرحوم تیموری را مورد هدف گلوله قرار می‌دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار