سرهنگ نیکجو:

دستگیری ۴۵ توزیع کننده موادمخدر در شرق تهران

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: بیش از ۴۵ توزیع کننده مواد مخدر در روزهای ابتدایی سال جدید به دام پلیس افتادند.
کد خبر: ۱۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 28 March 2015
سرهنگ جمال نیکجو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش وقوع جرم در ایام نوروز در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های مأموران نیروی انتظامی شرق استان تهران و همکاری خوب مردم منطقه، شاهد کاهش وقوع جرائم در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افزود: نیروی انتظامی شرق استان تهران در زمینه کشفیات در بخش های مختلف نظیر لوازم مسروقه، مشروبات الکلی، مواد مخدر و غیره  نسبت به مدت مشابه سال گذشته کارنامه موفق تری را به ثبت رسانده است به طوری که شاهد رشد کشفیات نیروی انتظامی هستیم.

افزایش کشفیات نیروی انتظامی شرق استان در نوروز

وی ادامه داد: نیروی انتظامی شرق استان تهران که شامل شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، دماوند، فیروزکوه و پردیس می شود از لحاظ گستره جغرافیایی و ویژگی های جمعیتی دارای جایگاه قابل توجهی در کشور است و در این میان تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی سبب افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده است.

سرهنگ نیکجو اضافه کرد: نیروی انتظامی شرق استان تهران از روزهای پایانی سال ۹۳ و تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل به سر می برد و پلیس های تخصصی و معاونت های مختلف این نیرو به خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی خواهند پرداخت.

دستگیری ۴۵ توزیع کننده مواد مخدر در شرق استان تهران

این مسئول با اشاره به برخورد قاطع پلیس با توزیع کنندگان مواد مخدر عنوان کرد: نیروی انتظامی شرق استان تهران در برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر هیچ مماشات و کوتاهی نمی کند به طوری که در روهای ابتدایی نوروز و با هوشیاری پلیس، بیش از ۴۵ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به آمار بالای مهاجران و اتباع خارجی در شرق استان تهران یادآور شد: منطقه شرق استان تهران با آمار بالای مهاجران و اتباع خارجی روبرو است و پلیس تلاش می کند تا از حضور اتباع خارجی غیرمجاز در منطقه جلوگیری کند که در این راستا از تردد ۸۶۰ غیرمجاز در روزهای ابتدایی نوروز جلوگیری به عمل آمد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار