رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی؛

لیست با برند مشخص؛ مورد حمایت است و رای آوری بیشتری دارد/ لیست‌های خودجوش حق مردم و کاندیداهاست

رئیس جبهه پیروان خط و امام و رهبری خراسان رضوی گفت: لیست‌هایی که با برند شناخته شده وارد فضای انتخابات می‌شوند، بیشتر مورد توجه مردم قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۷۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 27 January 2016
سید محسن بنی هاشمی، دبیر انجمن اسلامی مهندسین خراسان، با حضور در تابناک خراسان رضوی طی گفتگویی اختصاصی اظهار کرد: اعلام لیست مشخص امکان رای آوری بیشتری را فراهم می‌آورد و در این‌خصوص، موضوع تعدد لیست نیست بلکه یکی شدن لیست هاست، یا لیست‌ها باید یکی شوند یا اشتراکاتشان افزایش پیدا کند.

 لیست با برند مشخص؛ مورد حمایت است و رای آوری بیشتری دارد/ لیست‌های خودجوش حق مردم و کاندیداهاست

وی در این‌باره عنوان کرد: در تهران جبهه پیروان خط امام و رهبری طرحی طراحی کرده است که تشکل‌های اصولگرا به یک جمع‌بندی مورد پذیرش همه اصولگرایان رسیده است و سپس آن جمع‌بندی نهایی را به جامعتین ارائه می‌دهد.
 
وی ادامه داد: اما نباید لیست های خودجوش را نادیده گرفت چرا که در هر صورت لیست‌های خودجوش مردمی حق مردم و حق کاندیدهای انتخابات است.
 
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با اشاره به ورود برندهای نوظهور در هر دوره انتخاباتی، عنوان کرد: در هر دوره برندهایی نو ظهور وارد میدان انتخابات می‌شوند که برخی از این برندها پشتوانه‌ای قوی هستند و می توانند انتخابات را تحت تاثیر قرار دهند.
 
وی افزود: در انتخابات ابتکار وجود دارد و تا آن ابتکار اتفاق نیفتد نمی‌توان پیش‌بینی کرد که حریف چه ابتکاری از خود نشان خواهد داد.
 
بنی‌هاشمی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شرایط جدیدی در فضای انتخابات را شاهد باشیم، اما برای موفقیت باید به سمت وحدت و همگرایی رفت و در واقع هر چه همگرایی بیشتر باشد امکان موفقیت در جناح مشخص، بیشتر خواهد بود، در غیر این صورت نتیجه‌ای عکس را شاهد خواهیم بود.
 
وی بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های گروه‌های اصولگرا در خراسان رضوی این است که تا حد امکان لیست‌ها را به همگرایی نزدیک کنیم نه اینکه لیست‌هایی صددرصد مشابه ارائه دهیم.
 
وی یادآور شد: از تعداد کاندیدای تایید صلاحیت شده تنها 5 نفرشان قرار است نماینده شوند، از این رو رقابت بسیار جدی است و جناح ها با اعلام لیستی واحد و معرفی افراد به موفقیت نزدیک خواهند بود.
 
وی ادامه داد: از آنجایی که گاهی بقیه کاندیدها می دانند شانس برنده شدن ندارند، اما به خاطر علاقه‌مندی به نظام و لیاقتی که در خود می بینند حضور پیدا می‌کنند و همه این شرایط موجبات شور و نشاط انتخاباتی را فراهم می آورد.
 
بنی هاشمی با توجه به حضور مردم در انتخابات گفت: به طور کلی حضور مردم در انتخابات بزرگترین افتخار جمهوری اسلامی است، از این رو جایی که مردم حضور پیدا کنند مثل باران است و مایه خیر و برکت می شود.
 
وی همچنین با اشاره به هموارساختن زیرساخت های لازم، بیان کرد: در این امر می توان مثال زد بارش باران نعمت است و ما نمی توانیم بگوییم؛ باران چرا باریدی؟! اما به مراکز مدیریت شهری می‌توانیم بگوییم مسیر را طوری در سطح شهر برای بارش ها هموار کنند که بارش زیاد باران و تبدیل شدن آن به سیل باعث آسیب نشود.
 
وی ادامه داد: از این رو باید برای تمام ابعاد نظام برنامه داشت، در حال حاضر از لحاظ آمادگی و توجه به زیرساخت ها 50 درصد زیرساخت ها فراهم شده و 50 درصد زیرساخت ها در ایام حضور در انتخابات نیاز است و فراهم نیست.
 
دبیر انجمن اسلامی مهندسان خراسان تصریح کرد: مشکل ما در وحدت اصولگرایان ارائه لیست واحد است، جبهه پایداری در این دولت موفقیت خود را در همگرایی با سایر اصولگرایان می‌بیند.
 
وی با اشاره به اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری همواره در طول سال در حال فعالیت است، گفت: زمانی نبوده که جبهه فعال نبوده باشد و مشخصا نوع فعالیتش در هر زمان بستگی به آن دارد که امروز موضوع انقلاب چیست، ما در حال حاضر در انتخابات ورود می‌کنیم چون موضوع امروز ما انتخابات است و در آینده بنا به شرایط پیش می رویم.
 
بنی هاشمی با توجه به اینکه جبهه پیروان در تمامی انتخابات‌ از لیست برخوردار بوده، افزود: تا امروز در تمامی انتخابات‌؛ لیست جبهه پیروان برنده شده، در برخی انتخابات‌ نایب قهرمان بوده‌ایم و در برخی نصف و نصف است که همه اینها فعالیت مستمر جبهه را نشان داده و باز هم می طلبد.
 
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی بیان کرد: در نظرسنجی برای لیست ما از همه گرایش‌ها وجود دارند، گرایش اصولگرا، اعتدالگرا و اصلاح‌طلب، از این رو نسبت به اولویت‌ها اظهار نظری نداریم؛ بلکه نسبت به اینکه چه میزان امکان رای آوری دارند نظر می‌دهیم.
 
وی با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و با اشاره به اینکه رئیس جمهور حاضر، اصلاح‌طلب نیست و اصولگراست، افزود: در انتخابات قبل ما خوب عمل کردیم اما اتفاقات به گونه ای دیگر رقم خورد ضمن اینکه روحانی تا پیش از رئیس‌جمهور شدنش اصولگرا بود نه اصلاح‌طلب، ولی شرایط تغییر کرد؛ چراکه سرنوشت سیاست معلوم نیست و امید است که همه عاقبتمان ختم به خیر شود.
 
وی خاطرنشان کرد: درصد تخلف در مجلس کمتر است تا دولت یا قوه قضائیه، از این رو امام نیز اشاره داشتند، در مجلس اگر چند نفر بخواهند تخلف کنند رای نمی‌آورند و درصد تخلف در مجلس کمتر است تا در دولت یا قوه قضائیه!
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار