ایجادفضای همدلی بامشارکت مردم

استاندار ایلام گفت: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات روز هفتم اسفند فضای همدلی را در این استان حاکم خواهند کرد.
کد خبر: ۱۷۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 10 February 2016

استاندار ایلام گفت: مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات روز هفتم اسفند فضای همدلی را در این استان حاکم خواهند کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید در حاشیه سفر به شهرستان ایوان برای افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی دهه فجر اظهار کرد: این شهرستان دارای قابلیت ها و پتانسیل های ویژه ای در صنعت، کشاورزی و طبیعت بکر است، مردم این شهر مردمی انقلابی و سلحشور که به لحاظ فرهنگی انسان های والایی را در حوزه های مختلف به جامعه معرفی کرده اند.
وی افزود: مردم ایوان زودتر از همه شهرهای استان به انقلاب پیوستند که حتی در دوران قبل از انقلاب هم در جریانهای انقلابی حضوری فعال داشتند، این حضور در دوران دفاع مقدس پررنگ تر شد بطوری که اولین کسانی که شهید شدند از جوانان این شهر بودند، حتی این شهر شاهد بیشترین بمباران رژیم بعثی بود و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب و نظام کرد.
استاندار ایلام با دعوت مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو در هفتم اسفند گفت: ما نباید کاری کنیم که مردم عزیز احساس کنند که در حق آنها ظلم شده و یا دقت کافی و لازم در بررسی صلاحیت ها انجام نگرفته است.
وی افزود: حالا با توجه به وضعیت پیش آمده برای تعدادی از فرزندان خدوم و شایسته این استان که یکی از شاخص ترین آنها متعلق به این شهرستان می باشد، درخواست می کنم که همه دست در دست هم دهیم چه آنهایی که فرصت حضور در این عرصه مهم برایشان پیش نیامده و چه آنهایی که در صحنه حضور دارند اولویت اصلی خود را حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو قرار دهند.
مروارید تاکید کرد: گر چه مردم این گله را دارند و آن را در سینه نگه می دارند اما با توجه به علاقه آنها به نظام و ولایت در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری خواهند داشت.
استاندار ایلام گفت: همه ما برای سرافرازی نظام و توسعه استان تلاش می کنیم.
وی با تبیین وضعیت و ساختار انتخابات استان و تحلیل اینکه استان ایلام به دو حوزه انتخاباتی با شش و چهار شهرستان تبدیل شده است بر همکاری، هماهنگی و تلاش کاندیداهای پیروز برای توسعه این استان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد./ف
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار