انتقاد امام جمعه شیراز از تخریب های انتخاباتی

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه تخریب‌های انتخاباتی سرانجامی جز ضرر و زیان ندارد گفت: در فضای سالم رقابت‌های انتخاباتی می‌توان درست تصمیم‌گیری کرد.
کد خبر: ۱۷۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 10 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله اسدالله ایمانی در همایش گفتمان انقلاب اظهار داشت: تخریب‌های انتخاباتی در قالب تهمت و غیبت که از هم‌اکنون آغاز شده، سرانجامی جز ضرر و زیان برای جامعه دربر ندارد.

وی خاطرنشان کرد: باید در برابر این‌گونه حرکت‌ها مانند ناهیان از منکر برخورد کنیم تا فضایی ایجاد شود که این حرکت‌های ایذایی به حداقل ممکن برسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه فضای انتخاباتی به‌طور معمول ملتهب است، افزود: باید با حاکمیت قانون، آرامش را در التهاب‌های دروغین به وجود آورد و حرمت قانون را در چنین فضاهایی رعایت کرد.

وی نفوذ به مراکز تصمیم‌گیری را سنگری برای دشمن دانست و تصریح کرد: نفوذ مانند موریانه است که اگر محیط آماده باشد، راه پیدا می‌کند.

ایمانی خطاب به حاضران همایش، افزود: بدانیم که نفوذ دشمن سیاسی است یعنی آن‌که باید در مجلس خبرگان رهبری و سایر مجامع تصمیم‌گیرنده نظام جمهوری اسلامی به هشدارهای رهبر توجه و مسئولیت خود را تا آنجا که هست، درک کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با شرح رویدادهای تاریخی در دوران تبعید امام خمینی (ره) در عراق و ملاقات آیت‌الله حکیم با ایشان، گفت: پیوندی عمیق و ناگسستنی بین مردم و روحانیت و امام در طول سال‌ها به وجود آمده که این باور را در مردم ایجاد کرده تا حرف راست و سخن صادق را از روحانیون بشنوند که این سرمایه اصلی روحانیت است.

وی با بیان اینکه ایثارهای بسیاری صورت گرفته تا این سرمایه برای روحانیت ایجاد شود، گفت: امام خمینی (ره) انقلاب را به وجود آورد و تداوم آن با رهبر معظم انقلاب بوده است.

ایمانی تأکید کرد: امام خمینی (ره) رهبری اجمال و اصل بود و رهبر معظم تفصیل و اجتهاد آن اصول هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار