آخرین خبرها از فضای انتخاباتی شهرها در استان خراسان جنوبی ...

از بین ۱۱ کاندیدای تائید صلاحیت شده: نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه معرفی شد

مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی اصولگرایان: اگر کمیته شهرستانی برای معرفی کاندیدای مورد حمایت ائتلاف به جمع بندی نرسد کمیته استانی وارد عمل می‌شود
کد خبر: ۱۸۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 14 February 2016

مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی اصولگرایان خراسان جنوبی گفت: "نظر افضلی" به عنوان نخستین کاندیدا مورد حمایت ائتلاف اصولگرایی استان از حوزه انتخابیه سربیشه و نهبندان مشخص شد.

به گزارش تابناک، سید مرتضی موسوی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل یک کمیته ۱۱ نفره از اصولگرایان در هر یک از شهرستان های استان، گفت:در مجموع ۲۲ کمیته ائتلاف اصوالگرایی در استان تشکیل شده که هفته ای دو جلسه برگزار می‌کنند.

وی افزود: اگر کمیته شهرستانی برای معرفی کاندیدای مورد حمایت ائتلاف به جمع بندی نرسد کمیته استانی وارد عمل می‌شود.

مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی اصولگرایان خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به انتخاب نخستین کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایی استان از حوزه انتخابیه سربیشه و نهبندان، گفت: در سه حوزه انتخابیه دیگر استان در حال جمع بندی نظرات اعضای کمیته ائتلاف هستیم.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ۱۱ کاندیدا تائید صلاحیت شده‌اند، خاطرنشان کرد: در این حوزه انتخابیه به اجماع رسیده‌ایم و «نظر افضلی» به عنوان کاندیدای مورد حمایت اصوالگرایان معرفی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار