آخرین خبرها از فضای انتخاباتی شهرها در استان خراسان جنوبی ...

چهار کاندیدا بین حوزهای انتخاباتی خراسان جنوبی و تهران و یزد جابه جا شدند

سرپرست دفتر انتخابات خراسان جنوبی: کاندیداهای حوزه انتخابیه فردوس به ۱۶ نفر افزایش یافت و حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان ۱۱ نفره شد/ یک کاندیدا از حوزه انتخابیه یزد به حوزه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان منتقل شد و دو کاندیدا از تهران به حوزه های نهبندان و سربیشه و قاین و زیرکوه منتقل شدند
کد خبر: ۱۸۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 15 February 2016

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی از تغییر حوزه انتخاباتی چهار کاندیدای مجلس در استان خبر داد.

علی جزندری در گفت وگو با تابناک گفت: یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان حوزه انتخابیه خود را به حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات تغییر داد.

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی عنوان کرد: با انجام این تغییر، تعداد کاندیداهای حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان به ۱۱ نفر رسید.

جزندری ادامه داد: همچنین یک کاندیدا از حوزه انتخابیه یزد تغییر حوزه داد و به حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در خراسان جنوبی اضافه شد.

وی افزود: با انجام این تغییر تعداد کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فردوس به ۱۶ نفر افزایش یافته است.

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی اظهارکرد: یک نفر نیز از تهران حوزه انتخابیه خود را به حوزه نهبندان و سربیشه تغییر داده است. یک نفر نیز از تهران حوزه انتخابیه خود را به قاین و زیرکوه تغییر داده است.

شنیده های خبرنگاران تابناک حاکی از آن است که زارعی حوزه انتخابیه خود را از تهران به حوزه انتخابیه نهبندان، نخعی، حوزه انتخابیه خود را از بیرجند به تهران، دوست حسینی حوزه انتخابیه خود را از یزد به فردوس و احمدزاده فرد نیز حوزه انتخابیه خود را از تهران به قاین تغییر داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار