ولایت فقیه بزرگترین نعمت درجمهوری اسلامی

رییس ستاد برگزاری نمازجمعه همدان گفت: وجود ولایت فقیه بزرگترین نعمت و برکت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 04 April 2015

رییس ستاد برگزاری نمازجمعه همدان گفت: وجود ولایت فقیه بزرگترین نعمت و برکت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا ؛ حجت الاسلام عباس اسماعیلی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: انقلاب اسلامی برکات زیادی برای مردم، منطقه و جهان داشته است که داشتن ولایت فقیه در راس آن از بالاترین این برکات است.

وی اضافه کرد: مردم همه سختی ها را تحمل می کنند و هرگاه ولایت فقیه درخواستی داشته باشند همه لبیک سر می دهند و در صحنه حضور دارند.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود پر برکت ولایت فقیه در ایران اسلامی امنیت در این کشور حاکم است و هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود ادامه داد: ایران اسلامی با رهبری های رهبر معظم انقلاب هر روز پر قدرت تر از گذشته در صحنه حاضر است.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: شهدا از دیگر نعمت های انقلاب اسلامی در کشور هستند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

وی برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور را از دیگر برکات نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در این آیین عبادی و سیاسی مردم با مسایل روز آشنا می شوند و اتحاد و همبستگی در بین آنان تقویت می شود.

وی دشمن شناسی را از دیگر برکات برگزاری نمازجمعه عنوان کرد و ادامه داد: سیاست دشمنان و شیطان بزرگ تفرقه بین مسلمانان است که برگزاری نمازجمعه توطئه های آنان را خنثی می کند.

آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 23 نقطه استان همدان اقامه می شود.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار