با صدور بیانیه ای:

اعلام انصراف نامزد انتخاباتی حوزه ی بویراحمد و دنا

درسی از محجور بودن علم و دانش در مسیر رشد و توسعه جامعه!!، درسی از آثار منفی، بازی باخت- باخت بدقولی در بین مردم و مسئولین، درسی از آثار شبکه های مجازی و نقش آنها در تخریب اخلاقیات و سرمایه های واقعی جامعه و نیز درسی از هزاران ضد ارزش و ضداخلاق دیگر که در این سطر قابل بیان نیست.
کد خبر: ۱۸۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 18 February 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آقای دکتر فیض اله جوزاریان با صدور بیانیه ای از شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد و دنا انصراف داد .

متن بیانیه انصرافی :

به نام خالق دانش

"...اناالله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم..."

" ...خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند..." سوره مبارک الرعد، آیه 11.

با سلام و درود فراوان به مردم عزیز و بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد، بویژه مردم شهرستان های بویراحمد و دنا، سرزمین شهیدان و رزمندگان بی نام و نشان، سرزمین دنای سرافراز، سرزمین رودها و آبشارهای خروشان، سرزمینی که هرچند با داشتن جلوه های زیبای طبیعی می توانست یکی از قطب های گردشگری ایران و جهان باشد، اما متاسفانه به دلیل سوء مدیریت، تعصبات قومی و قبیله ای، جناح بازی های سیاسی و عدم آگاهی مردم نسبت به حقوق خویش، در طی ادواره گذشته، همچنان در رقابتی تنگاتنگ، رتبه اول یا دوم درعدم توسعه ی کشور عزیزمان را تصاحب نموده و به آن نیز مفتخر می باشد.....آری این است نتیجه تلاشمان.... برای آبادانی دیارمان! !!

عزیزان، انتخابات یکی از مهم ترین مقوله های مشارکت و همکاری افراد جامعه در روند رشد و توسعه دیارشان می باشد، فضایی که در آن دیدگاههای مختلف پیرامون رشد، توسعه، فرهنگ و ... توسط افراد مختلف به نمایش گذاشته شده و افراد تلاش می نمایند تا در جهت توسعه دیارشان: ایده ها، پیشنهادات کاربردی، نظرات سازنده، دستاوردهای علمی و تحقیقاتی خود را به رای و انتخاب مردم بگذارند.

بزرگواران، بنده حقیر نیز به جهت اینکه در طی سال های متمادی، قریب 12 سال، در زمینه رشد و توسعه اقتصادی جوامع مختلف مطالعاتی داشتم، بنا بر اصرار بسیار از دوستان دانشگاهی و فرهیحتگان جامعه در این میدان گام نهادم. اما درس خوبی بود این میدان بزرگ!!، درسی به بزرگی و عظمت دنای سرافراز!!.

درسی واقعی از مهمترین دلایل عدم رشد و توسعه محروم ترین منطقه سرزمینم ایران!!. درسی که در هیچ متن و پژوهش علمی و اقتصادی بدان اشاره نشده بود.

درسی از آثار مخرب و جنبه های منفی تعصبات قومی و قبیله ای!!، درسی از جناح بازی های سیاسی و آثار ویرانگر آن!!، درسی از اشتغال های خیالی و وعده های توخیالی!!، درسی از نقش تعداد خودروهای کارناوال های تبلیغاتی در توسعه و گسترش فقر و محرومیت!!، درسی از نقش ارعاب و تطمیع کاسبان قدرت در تجمیع ثروت!!،

درسی از محجور بودن علم و دانش در مسیر رشد و توسعه جامعه!!، درسی از آثار منفی، بازی باخت- باخت بدقولی در بین مردم و مسئولین، درسی از آثار شبکه های مجازی و نقش آنها در تخریب اخلاقیات و سرمایه های واقعی جامعه و نیز درسی از هزاران ضد ارزش و ضداخلاق دیگر که در این سطر قابل بیان نیست.

آری من آموختم!!! آموختم که برای رفع محرومیت و فقر دیارم، تلاشی دیگر لازم است!!! تلاشی از جنس عقلانیت، توسعه و آگاهی.... آگاهی اگر چه به رنج، ناکامی و بدبختی منجر شود، طلیعه راه، روشنایی و نجات دیارم می باشد.

از اينرو با سپاس و قدردانى فراوان از همه خویشان، وابستگان، فرهیختگان، دوستان و سرورانی كه در این مدت با حمايت ها و دلگرمى‌هاى مختلف بنده را مورد لطف و محبت خويش قرار دادند، در پیشگاه خداوند و با حضور مردم محروم دیارم عهد می بندم که از هیچ تلاش و کوششی جهت خدمت به هموطنان عزیزم و بویژه محرومان دیارم کوتاهی ننموده و همچنان بر اصول اخلاقی، ارزشی و علمی خویش پایبند و متعهد باشم، از حضور در عرصه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داده و همراه با موج خروشان مردم در هفتم اسفندماه سال 1394 در پای صندوق های رای حاضر شده و به کاندیدی دیگر، رای خواهم داد.

ضمناً تفکر، اندیشه و برنامه های همه دوستان و کاندیداهای عزیز قابل احترام بوده و توصیه خاصی در این رابطه وجود ندارد.

....به امید فردایی بهتر برای دیارمان....
*فیض اله جوزاریان
*دکتری اقتصاد توسعه
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
28/11/1394

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سیدحسین محمدی از سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
کاش مردم شهرستان بویر احمد و دنا قدر همچین استادی رو بیشتر بدونن...موفق و سربلند باشین استاد عزیز...
هیچ ملتی تغیر نمیکنن فقط خودشون بخوان.....
طوبی از یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
دکتر جوزاریان بهترین استاد تو دنیاست خدا حفظشون کنه هیچ کس به اندازه ایشون نمیتونست درد مردم رو بفهمه....بقول استاد به امید اگاهی بیشتر مردم در اینده
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار