بندر آستارا رنگ و بوی انتخابات گرفته است

کد خبر: ۱۸۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 20 February 2016
تابناک گیلان: با ورود به سومین روز مدت قانونی تبلیغات کاندیداهای مجلس و بازار سخنرانی و چسباندن پوسترهای تبلیغاتی در و دیوار مناطق مختلف این شهرستان گرم شده است.

 

با آغاز شدن روش سنتی تبلیغات یعنی پخش کارت های تبلیغاتی و نصب پوستر در و دیوار مناطق مختلف شهرستان پر شد از چهره شخصیت هایی که تا دیروز فقط از آنها نام برده می‌شد یا بعضا آنها را در جلسات غیر علنی انتخاباتی آن هم پشت درهای به ظاهر بسته می دیدیم.

 

پخش تراکت و زندگی نامه کاندیداها، انداختن پوسترها و زمان سخنرانی کاندیداها توسط هواداران در درون ماشین ها و حیاط منازل شهروندان، ارسال پیامک و چسباندن عکس کاندیداها بر روی ماشین ها از روش هایی است که نامزدهای این حوزه انتخابیه سعی دارند به این وسیله آراء مردم را از آن خود کنند.

 

دیدار چهره به چهره با ریش سفیدان و معتمدین محلی، اساتید، فرهنگیان، ورزشکاران و سایر اقشار جامعه از دیگر روش‌هایی است که در این روزها کاندیداها برای جذب رأی از آن استفاده می‌کنند.

 

در این بین شور و شعف جوانان که در ستادهای انتخاباتی نامزدها فعالیت می‌کنند فضای انتخاباتی بندر آستارا را گرم کرده است.

 

ستادهای انتخاباتی کاندیداها نیز فعالیت های خود را آغاز کرده و مردم از هر قشری در آنها رفت و آمد می‌کنند.

 

در این بین انتظار از نامزدهای مجلس این است از تخریب یکدیگر بپرهیزند و به ارائه برنامه های خود بسنده و وعده‌های غیرقابل تحقق ندهند.

 

همچنین انتظار از طرفداران کاندیداها این است پوسترها تبلیغاتی را بر در و دیوار منازل شهروندان نچسبانده و پوستر و آثار تبلیغاتی کاندیداها را در مکان‌هایی که شهرداری تعیین کرده، نصب کنند.

 

کاندیداها و طرفداران آنها برای تبلیغات محیطی از روز پنجشنبه ۲۹ بهمن تا ۶ اسفند ساعت ۸ صبح و تا ۲۴ ساعت قبل از زمان قانونی رأی گیری مجاز به تبلیغات هستند و در روز ۶ اسفند تبلیغات ممنوع است.

 

در حوزه انتخابیه بندر آستارا، ۶۱ هزار و ۳۶۵ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

 

۱۶ نامزد از حوزه انتخابیه بندر آستارا برای کسب یک کرسی نمایندگی این شهرستان در خانه ملت، با هم رقابت می‌کنند.


دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار