27 نفر مصدوم در اثر برخورد مینی بوس با کامیون

در محور ارومیه به میاندوآب در اثر تصادف 27 نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۸۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 23 February 2016

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی  این حادثه در مسیر کمربندی سه راه دارلک به سه راه ترشکان واقع در مسیر جاده ارومیه به میاندوآب اتفاق افتاد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: پس از وقوع این حادثه بلافاصله اکیپ فوریتهای پزشکی مستقر در جاده خود را به محل حادثه رسانده و با همکاری هلال احمر مصدومین حادثه را به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد لنتقال دادند.

وی افزود: قبل از رسیدن مصدومین با وجود شلوغی اورژانس و ضریب اشغال تخت بالای 95 درصد بخش ها بلافاصله با توجه به آمار بالای مصدومین کلیه تخت های تریاژ اورژانس جهت ورود مصدومین آماده شده و کلیه نیروهای بیمارستان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

دکتر مرزنگ گفت: بعد از ورود مصدومین به اورژانس بلافاصله توسط پزشکان جراحی عمومی ، متخصص بیهوشی ، ارتوپدی ، رادیولوژیست ، طب اورژانس ، پزشکان عمومی تحت معاینه قرار گرفته و برای مصدومین سونوگرافی سریع،سی تی اسکن و گرافی انجام گرفت واقدامات اولیه درمانی برای مصدومین (سرم تراپی ،آتل گیری و...) انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان مداوی مصدومین بیش از 70 نفر از پرستاران و نیروهای خدماتی و ادارای کلیه بخشها و فوریتهای پزشکی حضور داشتند که در کمترین زمان ممکن به مصدومین رسیدگی و مورد مداوا قرار دادند.

شایان ذکر است در این حادثه حدود 30 درصد از مصدومین بستری و بقیه در بخش اورژانس تحت نظر می باشند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

جاده مهاباد به ارومیه به طول 116 کیلومتر از پرترددترین راه های آذربایجان غربی به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار