لبیک مردم شهرستان سلسله به ندای مقام معظم رهبری

امروز هفتم اسفند، مردم ولایتمدار شهرستان سلسله همزمان با سایر نقاط کشور با حضور گسترده در پای صندوق های رای به ندای مقام رهبری لبیک گفتند و بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند.در حالی که چند ساعتی از آغاز رای گیری می گذرد مردم سلسله در صفوفی فشرده در شعب اخذ رای شهرستان در انتظار رای دادن هستند.
کد خبر: ۱۸۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 26 February 2016
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک لرستان ، مردم شهرستان سلسله از نخستین ساعات آغاز رای گیری با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های رای ، حماسه زیبای دیگری از همدلی و مشارکت را به نمایش گذاشتند.
در حالی که چند ساعتی از آغاز رای گیری می گذرد مردم سلسله در صفوفی فشرده در شعب اخذ رای شهرستان در انتظار رای دادن هستند.

در یکی از شعب اخذ رای عده ای از دانشجویان شهرستان در اقدامی نمادین با بستن سربندهایی از لبیک یا خامنه ای در حالی که شعارهایی از قبیل ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را سر می دادند برای ادای تکلیف دینی و ملی خود وارد شعبه اخذ رای شدند.
یکی از این دانشجویان فزود: امروز نگاه جهانیان به چگونگی حضور مردم در عرصه انتخابات کشور است و همه ما وظیفه داریم به عنوان یک ایرانی علاوه بر ادای تکلیف الهی به ندای رهبرمان مبنی بر حضور گسترده در پای صندوق های رای پاسخ لبیک دهیم.
وی افزود: حضور گسترده دانشجویان در تمامی عرصه ها همواره موجب رعب و هراس دشمنان است چرا که دانشجو مظهر آگاهی و شعور است و امروز نیز دانشجویان سراسر کشور باید با حضور گسترده خود به جهانیان بفهمانند که ملت ایران بیدار و همواره بر آرمان های امام راحلش استوار است.
حسنوند گفت: ما با حضور در عرصه انتخابات و رای گیری علاوه بر ادای دین و تکلیف الهی خود در تعیین سرنوشت سیاسی کشور نیز سهیم می شویم.
این دانشجوی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: سوای از نتیجه انتخابات امروز، مردم با حضور کم نظیر خود دژی مستحکم در مقابل نفوذ بیگانگان خواهند ساخت و از مرزها و حیثیت سیاسی کشور دفاع خواهند کرد.
از دیگر جلوه های زیبای حماسه همدلی و مشارکت مردم در امر انتخابات، حضور کودکانی است که به همراه والدین خود در ادای تکلیف سیاسی حضور یافته اند و از هم اکنون درس لبیک و ادای دین و تکلیف دینی را از والدین خود خواهند آموخت.
در حال حاضر 139 داوطلب شامل 42 نفر در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی ،26 نفر در حوزه دورود وازنا ، کوهدشت و رومشکان 22 نفر ، الیگودرز 10 نفر ، سلسله و دلفان 16 نفر ، دورود و ازنا 17 نفر و شش نفر در حوزه انتخابیه پلدختر در صحنه انتخابات حضور دارند.
یک میلیون و 409 هزار و 36 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در لرستان وجود دارد که از این مجموع 82 هزار و 801 نفر رای اولی هستند.
لرستان دارای 9 کرسی مجلس شورای اسلامی و هفت حوزه انتخابیه و 11 شهرستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار