شرکت۱۸هزاررأی‌اولی‌درحوزه‌انتخابیه‌شرق‌هرمزگان

رئیس ستاد انتخابیه حوزه شرق استان هرمزگان از مشارکت ۱۸ هزار رأی اولی در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان در انتخابات خبرداد و گفت: ۳۳۸ هزار نفر در حوزه انتخابیه شرق واجد شرایط رای دادن هستند.
کد خبر: ۱۸۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا پاکدامن امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیش از 10 هزار نفر، پشتیبانی و ایجاد امنیت شعب اخذ رای را در پنجمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان برعهده دارند.
 
وی بیان‌داشت: 458 شعبه اخذ رای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان راه‌اندازی شده که از این تعداد،  206 شعبه ثابت و  252شعبه سیار است.    
 
فرماندار ویژه شهرستان میناب، با اشاره به اینکه  18 هزار رأی اولی در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان، در انتخابات حضور می‌یابند تصریح‌کرد: 338 هزار نفر در حوزه انتخابیه شرق واجد شرایط رای دادن هستند.
 
پاکدامن بیان‌کرد: حوزه انتخابیه شرق هرمزگان متشکل از پنج شهرستان میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک نماینده در بهارستان دارد.
 
رئیس ستاد انتخابیه حوزه شرق استان هرمزگان همچنین ابراز داشت: استان هرمزگان در مجلس خبرگان نیز یک نماینده دارد که در این استان، 2 نامزد به رقابت می پردازند.
 
گفتنی است فرماندار، امام جمعه و اعضا  شورای تامین میناب نیز با حضور در شعبه شماره 21 ثابت شهری آراء خود را به صندوق ریختند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار