برگزاری جشن نیکوکاری در 115مدرسه بستک

معاون پرورشی و فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش بستک گفت: جشن نیکوکاری 12 اسفند در 115 مدرسه این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۸۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 29 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سید ابوالفضل سجادی دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری افزود: به منظور حس نوعدوستی و همدردی با نیازمندان ، بیش از هشت هزار پاکت جشن نیکوکاری به تعداد دانش آموزان مدارس شهرستان جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.

وی بیان داشت: سال گذشته از محل جشن نیکوکاری در مدارس این شهرستان 240 میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک شد و امیدواریم امسال با مساعدت فرهنگیان و خانواده ها این میزان افزایش یابد.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش بستک اظهارکرد: برگزاری جشن نیکوکاری به تعمیق فرهنگ تعاون و مشارکت بهتر مردم در حوزه های مختلف و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و ترویج فرهنگ انفاق در مدارس به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد.

سجادی گفت: جشن احسان و نیکوکاری هر سال با همکاری کمیته امداد (ره) و آموزش و پرورش با هدف از بین بردن فقر بین دانش آموزان و شناسایی خانواده هایی که نیاز به مساعدت دارند ، انجام می گیرد تا فرزند آنها از تحصیل باز نماند.

وی با تاکید بر حضور یکپارچه فرهنگیان همراه با سایر مردم در جشن نیکوکاری اظهارکرد: یکی مهم ترین هدف طرح نیکوکاری فرهنگ سازی و تقویت روحیه انفاق در میان دانش آموزان و نسل جوان است.

جشن نیکوکاری از 12 تا 14 اسفند ماه جاری در سطح شهرستان بستک برگزار می شود که روز دوازدهم اسفند ویژه دانش آموزان و مدارس است.

گفتنی است یکهزار دانش آموزان در سطح شهرستان بستک نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد هستند.

مدیریت آموزش و پرورش بستک بیش از هشت هزار دانش آموز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار