انتقاد از عدم برخورد با فروشندگان مواد غذایی در ورودی شهر

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در ورودی شهر قم شاهد فعالیت فروشندگانی هستیم که مواد غذایی نامرغوب در اختیار مسافران قرار می‌دهند و مایه ایجاد مشکلات بهداشتی در آن‌ها می‌شوند بنابراین مسئولان باید با این امر برخورد کنند.
کد خبر: ۱۹۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵ 02 March 2016
به گزارش تابناک قم، علی عبدالهی‌پارسا در جلسه شورای استان که با هدف بررسی مشکلات بهداشتی شهرهای استان قم در فرمانداری قم برگزار شد گفت: دولت، تحولی مهم در امر بهداشت و درمان شهر سلفچگان پدید آورد و این جای تشکر دارد.

وی افزود: مردم شهر سلفچگان می‌گویند تنها خدمتی که دولت به ما کرده امر بهداشت و درمان بود که سبب ایجاد تغییرات مثبت شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از عدم برخورد با فروشندگان مواد غذایی در ورودی شهر قم ابراز کرد: متاسفانه در ورودی شهر قم شاهد فعالیت فروشندگانی هستیم که مواد غذایی نامرغوب در اختیار مسافران قرار می‌دهند و مایه ایجاد مشکلات بهداشتی در آن‌ها می‌شوند بنا بر این مسئولان مربوطه حتما باید با این امر برخورد کنند.

همچنین علی مرادی در این جلسه با تبیین روند نوسازی مرکز بهداشت روستای لنگرود گفت: مرکز بهداشت روستای لنگرود در حال نوسازی است و تاکنون 80 درصد این عملیات پیش‌ رفته است.

مسئول شورای اسلامی روستای لنگرود افزود: در حال حاضر پزشک، در هفته سه روز در روستا حضور دارد و این مقدار، پاسخگوی نیاز روستا نیست و باید در همه روزهای هفته شاهد حضور پزشک روستا باشیم.

حسین دژکام نیز در این جلسه بیان کرد: یکی از مشکلات روستاها، فراوانی تعداد سگ‌های ولگرد است که سبب انتقال بیماری‌های گوناگون می‌شوند و باید برای مقابله با آن چاره‌ای اندیشید.

عضو شورای اسلامی استان قم افزود: رها شدن کود حیوانی در سطح معابر روستا از دیگر مشکلات این مناطق است که موجب گسترش بیماری‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه داروخانه‌ روستاها باید شبانه‌روزی شوند تاکید کرد: برخی از داروخانه‌های روستاها عنوان شبانه‌روزی را یدک می‌کشند اما ساعت 10 شب تعطیل می‌شوند و این مشکل باید حل شود.

دژکام افزود: حضور مقطعی پزشکان در روستاها سبب ایجاد مشکلات درمانی برای روستاییان می‌شود و باید هر روستا در تمام روزهای هفته دارای پزشک باشد چون جمعیت برخی از روستاها زیاد است و طبیعتا نیازهای بهداشتی و درمانی آنها نیز بیشتر است.

همچنین ماشاالله سعادتمندفر در این جلسه گفت: قنوات نام شهر را یدک می‌کشد درحالی که خدمات درمانی آن در حد روستاست.

عضو شورای اسلامی شهر قنوات افزود: احداث بیمارستان شبانه‌روزی یکی از نیازهای شهر قنوات است و مسئولان باید به این مسئله رسیدگی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار