رییس کل دادگستری استان اعلام کرد:

برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه سوری

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال و ایام نوروز با برهم زنندگان نظم و امنیت طبق قانون برخورد می شود.
کد خبر: ۱۹۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 05 March 2016
علی جمادی در نشست تدابیر پیشگیرانه ویژه نوروز افزود: در چهارشنبه آخر سال نیروی انتظامی برای پیشگیری از هرگونه اقدام که مخل نظم و امنیت و باعث ایجاد مزاحمت برای مردم شود برخورد قانونی انجام دهد.

وی اضافه کرد: همچنین نیروی انتظامی باید عوامل توزیع کننده مواد محترقه را در استان شناسایی و با آنان برخورد لازم صورت گیرد.

جمادی افزود: پلیس راهور با فعال کردن گشت های خود با خودروهای که باعث ایجاد سد معبر، آلودگی صوتی و حرکتهای نمایشی، اخلال در عبور و مرور وسایل نقلیه می شود برخورد لازم قانونی کند.

وی با بیان اینکه همه ارگانها و نهادها با تعامل مثبت، نوروزی شاد و بدون دغدغه را برای مردم رقم بزنند گفت: برای کنترل سارقان حرفه ای و سابقه داری که در زندان هستند مرخصی آنان لغو و با فعالیت گشتهای انتظامی از سرقت های شبانه در روزهای عید جلوگیری شود.

جمادی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی نیز با همکاری مرجع انتظامی گشتهای مشترکی برای نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان بویژه درتعطیلات نوروزی برنامه ریزی کند.

 وی یادآور شد: همچنین اداره کل پزشکی قانونی نیز برای سرعت بخشی در انجام وظایف قانونی، پاسخ بموقع به استعلام مرجع قضایی، معاینه احتمالی جسدها و اشخاص ترتیبی داده شود تا پزشکان کشیک در محل کار خود حضور داشته باشند.

جمادی افزود: اداره کل ثبت اسناد و املاک نیز در نوروز به منظور توقیف اسنادی که برای توزیع وثیقه از سوی مرجع قضایی اعلام می شود کارکنان ذیصلاح خود را بعنوان کشیک تعیین کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار