افتخاری دیگر برای دانشگاه یزد

استاد دانشگاه یزد برگزیده جشنواره بین‌المللی خوارزمی شد
کد خبر: ۱۹۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 08 March 2016
به گزارش تابناک یزد،  دکتر محمد مظلوم اردکانی استاد دانشگاه یزد، در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در بخش پژوهش‌های بنیادی با ارایه طرح «توسعه دانش ساخت حسگرها، ایمنوحسگرها و آپتاحسگرهای الکتروشیمایی اصلاح شده» حایز رتبه اول شد.
 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یزد با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره ۶۲۸ طرح شامل ۴۰۲ طرح داخلی و ۲۲۶ طرح از دانشمندان و برجستگان علمی ۴۴ کشور جهان پذیرفته شده بود که از این میان، طرح ارائه شده از سوی استاد دانشگاه یزد در زمره سه طرح برگزیده اول پژوهش‌های بنیادی قرار گرفت و حایز رتبه اول شد.
دکتر سیدمحمدتقی المدرسی با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه دکتر مظلوم در پیشبرد مرزهای دانش و تربیت دانشمندان جوان، این موفقیت بزرگ را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد استان یزد بیش از پیش به گوهرها و سرمایه‌های انسانی خویش واقف و با فراهم آوردن امکانات و شرایط مساعد از خدمات و توانایی‌های ‌بدیل آن‌ها برای پیشرفت و آبادانی استان بهره ببرد.
شایان ذکر است مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره بین المللی خوارزمی دوشنبه ۱۷ اسفند با حضور محمد فرهادی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و دانشمندانی از داخل و خارج کشور در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار