راز کشف جسد سوخته بانوی بابلی در آمل

فرمانده انتظامی آمل گفت: مرد 50 ساله‌ای در آمل پس از بیرون رفتن همسر خود برای خرید، بانوی 60 ساله بابلی را با هدف شوم به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید.
کد خبر: ۱۹۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 16 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، ولی‌الله گنجیان‌مقدم در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل از دستگیری قاتل بانوی 60ساله بابلی خبر داد و گفت: قاتل بانوی 60 ساله بابلی پس از اعلام گزارش مفقودی این زن و با تلاش‎های شبانه‎روزی پلیس دستگیر شد.

 

وی در ادامه از راز قتل این زن پرده گشود و افزود: این بانوی 60 ساله که از فعالان قرآنی و ادعیه در مراسم‌های مذهبی بود، در یکی از جلسات قرآن و ادعیه با یک زن 50 ساله ساکن آمل آشنا و همین موضوع منجر به دعوت و سفر او به شهر آمل شد.

 

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: وقتی این بانوی بابلی به منزل زن آملی وارد شد، همسر او با مشاهده طلاهای زیاد در دست میهمان خود، نقشه شومی را در سر پروراند.

 

گنجیان‎مقدم  به سوزاندن جسد مقتول توسط قاتل اشاره کرد و افزود: مرد 50 ساله، پس از بیرون رفتن همسر خود برای خرید، بانوی 60 ساله را به قتل رساند و پس از خارج کردن طلا و جواهرات وی، مقتول را در حیاط منزلش به آتش کشید.

 

وی با بیان این‌که زن و شوهر ساکن آمل پس از رها کردن جسد مقتول در حاشیه شهر، طلاهای وی را که ارزش زیادی داشت به مالخر فروختند خاطر نشان کرد: این زن و شوهر که سابقه مالخری در پرونده خود داشتند پس از نخستین اقدام با بخشی از پول فروش طلا و جواهرات مقتول، دو گوشی تلفن همراه به ارزش 50 میلیون ریال خریداری کردند.

 

 

گنجیان‎مقدم با اشاره به هویت این زن و شوهر یاد آور شد: قاتل به نام «ه ـ ی» و همدستش «ش ـ ن» ساکن آمل و اهل یکی از استان‎های همجوار مازندران بوده و هر دو آنها 50 ساله هستند.


بلاغ
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
عالی بود?
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار