پروژه های ناقص فرودگاه8میلیارداعتبارمی خواهد

مدیر فرودگاه همدان گفت: اتمام پروژه های فرودگاه همدان هشت میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز دارد.
کد خبر: ۲۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 08 April 2015
مدیر فرودگاه همدان گفت: اتمام پروژه های فرودگاه همدان هشت میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز دارد.

به گزارش مهر، علی کیخایی با بیان اینکه در حال حاضر پرواز های داخلی و خارجی از فرودگاه همدان برقرار است، اظهار داشت: در حال حاضر پروازهای همدان-مشهد و پرواز همدان-کیش و پرواز همدان-جده و پرواز همدان-دبی از فرودگاه همدان برقرار است.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز سال جاری پرواز ها از فرودگاه همدان برقرار بود، افزود: در اين ايام پرواز همدان-مشهد طي هشت پرواز با ۶۹۰ مسافر و پنج و نیم تن بار و پرواز همدان-کیش با ۶۹۰ نفر مسافر و هشت تن بار انجام شد.

مدیر فرودگاه همدان با اشاره به اینکه این پرواز ها به طور رفت و برگشت برقرار شده است، ابراز داشت: پرواز همدان- دبی نیز با شش پرواز و ۴۹۸ مسافر و سه تن بار انجام شد.

کیخایی از جا به جایی دو هزار و ۸۰۴ مسافر به سرزمین وحی خبر داد و افزود: پرواز همدان- جده نيز با شش پرواز و ۲۷ تن بار انجام شد.

وی در مورد پروژه های در دست اجرا در فرودگاه همدان به خبرنگار مهر گفت: از جمله پروژه های در دست اقدام فرودگاه تکمیل روشنایی باند فرودگاه بوده که در شش ماه نخست سال به بهره برداری می رسد.

مدیر فرودگاه همدان در ادامه سخنان خود از تکمیل ساختمان حفاظتی فرودگاه ظرف سه ماه آینده خبر دادو اظهار داشت: پروژه تکنیکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه از جمله پروژه هایی بوده است که سازه بتنی آن تمام شده و در مرحله دوم قرار دارد.

کیخایی ادامه داد: پروژه محوطه سازی فرودگاه در دست اقدام بوده که فاز نخست آن آغاز شده است.

وی همچنین ابراز داشت: پارکینگ حجاج و مسیر خروج حجاج و محوطه سازی فرودگاه فاز دوم آن انجام می شود و پروژه های بیان شده از جمله پروژه های بزرگ در دست اقدام فرودگاه است.

مدیر فرودگاه همدان در مورد میزان اعتبار مورد نیاز برای پروژه های مطرح شده نیز افزود: مبلغ هشت میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های فرودگاه همدان مورد نیاز است که از این مقدار چهار میلیارد تومان برای برج مراقبت و ساختمان تکنیکال بلاک مورد نیاز است.

کیخایی در خصوص پرواز همدان-ترکیه نیز گفت: با توجه به بازدید شرکت ترکیه ای از فرودگاه همدان، فرودگاه مورد قبول این شرکت قرار گرفت و چنانچه فرودگاه همدان در پرواز ترکیه محدودیت داشته باشد فرودگاه همدان جایگزین مي شود که در ایام نوروز بدليل عدم محدودیت پروازی برای فرودگاه امام، پرواز از همدان به ترکیه انجام نشد.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار