بازدید۳۰۰ هزار نفر از اماکن گردشگری گیلان

کد خبر: ۲۰۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 28 March 2016
تابناک گیلان: معاون گردشگری گیلان از بازدید ۳۰۰ هزار گردشگر از اماکن گردشگری و موزه های استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون خبر داد.

حمید آذرپور، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: ۷ موزه در استان گیلان فعالیت می‌کند که با اضافه شدن خانه شوکتی و عون بن علی ماسوله تعداد موزه‌های گیلان به ۹ باب افزایش یافت.

 

وی افزود: امسال استقبال از موزه‌های استان و اماکن گردشگری تاریخی به نسبت سال‌های گذشته افزایش یافته و شاهد رشد چهاردرصدی در این بخش بودیم.

 

آذرپور تصریح کرد: ۳۰۰ هزار نفر بازدید از اماکن گردشگری و موزه‌های استان صورت گرفته است.

 

آذرپور با بیان اینکه بنای تاریخی قلعه رودخان بیشترین بازدید را در بین موزه‌ها داشته است اظهارکرد:از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان هفتم فروردین۱۷۰ هزار نفر از این بنای تاریخی نظامی بازدید کردند.

 

وی تصریح کرد: موزه میراث روستایی با ۱۷ هزار و ۴۰۶ بازدید، موزه نظامی انزلی با ۶ هزار و ۴۳۲ بازدید در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه شهرک تاریخی ماسوله همواره بیشترین بازدیدها را داشته است اذعان کرد: امسال بدلیل شرایط نامساعد جوی، بیش از ۸۹ هزار نفر از این شهرک تاریخی دیدن کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار