6کشته و مصدوم درتصادفات جاده‌های شمال اردبیل

بعد از آرامش نسبی در هفته اول تعطیلات در جاده‌های استان اردبیل با آغاز هفته دوم تعطیلات نوروزی جاده‌های استان اردبیل رنگ خون به خود گرفته و در ساعات گذشته 6 کشته و مصدوم در جاده‌های شمالی استان اردبیل گزارش شده است.
کد خبر: ۲۰۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 29 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در یکی از این تصادفات که عصر امروز در جاده مغان، محور پارس‌آباد ـ بیله‌سوار رخ داد در سه راهی کشت و صنعت مغان بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با پراید دو نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شدند.

در این تصادف که بر اثر بی‌احتیاطی راننده پراید رخ داد دو نفر در محل حادثه جان باخته و یک نفر نیز که گفته می‌شود وضعیت او وخیم است به بیمارستان پارس‌آباد منتقل شده است.

در تصادف خونین دیگری که در شمال استان اردبیل رخ داد بر اثر برخورد دو دستگاه وسیله نقلیه سواری یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند که علت این حادثه نیز توسط پلیس در دست بررسی است.

در حالی که در تعطیلات نوروزی در هفته اول تصادف فوتی در جاده‌های استان اردبیل گزارش نشده بود بروز تصادفات در چند روز اخیر باز هم نگرانی‌ها را در افزایش تلفات فوتی و جرحی بالا برده و پلیس همچنان از رانندگان خواسته تا با احتیاط برانند و از عجله و شتاب، سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار