امیدواری فوتبال قم به اتحاد

امید فوتبال‌دوستان قمی برای نخستین صعود فوتبال قم در فصل جدید فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به تیم اتحاد چشم‌پزشکی جوادالائمه خواهد بود.
کد خبر: ۲۰۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۴ 31 March 2016
به گزارش تابناک قم، حدود پنج ماه دیگر رقابت‌های فصل جدید فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان آغاز می‌شود و تیمی که قرار است به عنوان نماینده قم در این مسابقات حضور یابد از هم اکنون باید عزم خود را جزم کرده و با بهترین تدارکات آماده رویارویی با حریفان شود.

معمولا شیوه برگزاری رقابت‌های لیگ آزادگان برای معرفی صعود کننده‌ها به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور بدین شکل است که بیش از 50 تیم در مراحل مختلف گروهی و حذفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت سه یا چهار تیم به دسته دوم راه می‌یابند.

سال‌های زیادی است که تیم‌هایی با نام‌ها و عناوین مختلف به عنوان نماینده استان قم در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میدان می‌روند، اما عملکرد آنها یا انصراف در میانه راه و یا پایان کار با نتایج ضعیف و دور از انتظار بوده است.

از دهه 1370 تا کنون تیم‌هایی همچون میلادی، ایمان، سهیل، هما، پناه آفرین، آبادگران و چندین و چند تیم دیگر با ترکیبی از بازیکنان بومی فوتبال استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور حاضر شده و با کسب نتایج دور از انتظار دست خالی به کار خود پایان داده‌اند.

به همین دلیل صعود به بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور جام آزادگان برای فوتبال دوستان قمی به یک غیر ممکن شبیه است و اهالی فوتبال در قم، این ضعف را ناشی از بی‌برنامه‌گی و البته ناتوانی فوتبال قم می‌داند، فوتبالی که لیگ آن هر سال با هشت تیم برگزار می‌شود اما در سال‌های گذشته قهرمانان آن عملکرد خوبی به عنوان نماینده این استان در لیگ کشور نداشته‌اند یا اصلا حضور نیافته و انصراف داده‌اند.

بار دیگر فصلی از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به پایان رسید و با توجه به قهرمانی تیم فوتبال اتحاد با حمایت مدیریت درمانگاه چشم‌پزشکی جوادالائمه قم، همگان انتظار دارند این تیم هم با قدرت در لیگ دسته سوم جام آزادگان حضور یابد و هم اینکه عملکرد قابل قبولی داشته باشد و برای نخستین‌بار فوتبال قم را به لیگ دسته دوم ببرد.

تیم فوتبال اتحاد چشم‌پزشکی جوادالائمه با ترکیبی از فوتبالیست‌های شاخص قم و البته برخورداری از سه بازیکن خوزستانی و کادر فنی مجرب، در سال 1394 موفق شد بالاتر از هفت رقیب دیگر، عنوان قهرمانی بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم را کسب کند.

اتحاد چشم‌پزشکی جوادالائمه قم با حمایت‌های مادی و معنوی حامی ورزش‌دوستی همچون دکتر حامد کرمانی مدیریت درمانگاه جوادالائمه، ضمن کسب مقام نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به مجوز حضور در بازی‌های سال 1395 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز دست پیدا کرد تا از شهریور یا مهر ماه سال جاری در این بازی‌ها حضور یابد.

این تیم در تلاش برای به دست آوردن عنوان نخست و قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قم در 14 مسابقه حساس مقابل رقبای خود به میدان رفت و با کسب 11 پیروزی، دو تساوی و یک باخت با 35 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد تا نماینده فوتبال قم در لیگ جام آزادگان سال 95 باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار