معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما در تبریز

اگر صداقت و اخلاق در رسانه ها نباشد، تبعات جبران ناپذیری بر جای خواهد گذاشت.

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نقش رسانه ملی در انسجام بخشیدن به همدلی و همزبانی دولت و ملت را موثر و نقش آفرین دانست.
کد خبر: ۲۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 08 April 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم، معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، امروز(19فروردین) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای استان آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه رسانه در عصر امروز خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین و رسمی ترین شاخصه ها در جنگ رسانه ای امروز، داشته های فرهنگی هر جامعه است.

وی افزود: در این جنگ نابرابر که محصور توسعه رسانه هاست، فرهنگ و باورمندی می تواند داشته های فرهنگی جامعه را حفظ کند.

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه جنگ رسانه ای امروز به معنای واقعی کلمه وجود دارد، اظهار داشت: رسانه‌ها می توانند ذهن را به سمت خواسته های خود سوق دهند، اگر صداقت و اخلاق در این بین نباشد، تبعات جبران ناپذیری بر جای خواهد گذاشت.

حجت الاسلام موسوی مقدم در ادامه با بیان اینکه امروز در جایگاه خوبی ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: میزان رضایت مندی از رسانه ملی بسیار بالاست، منبع و ماخذ بودن رسانه ملی و اخلاقی و خانواده محور بودن این رسانه، منحصر بفرد است و بسیاری از مخاطبان خارج از کشور امروز به دنبال رسانه هایی هستند که درصدد گسترش اخلاق و معنویت هستند.

وی همچنین با بیان اینکه رسانه ملی در انسجام بخشیدن به همدلی و همزبانی دولت و ملت نقش آفرین است، عنوان کرد: صداو سیمای مراکز استان ها ماموریت دارند تا فرهنگ و زبان خود را با تولید و پخش برنامه های متنوع حفظ و تقویت کنند.

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: فعالیت صدا و سیمای مراکز استان ها بستر خوبی برای بسیاری از موضوعات است و این مدل رسانه ملی منحصربفرد است.

حجت الاسلام موسوی مقدم در پایان با ابراز رضایت از فعالیت صداوسیمای مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: شبکه سهند امروز در تارک استان ها می درخشد و حضور موثری در شبکه های ملی دارد و در ساختارهای برنامه سازی خوش درخشیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار