برگزاری نمایشگاه آسانسور

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، درب و پنجره و صنایع وابسته در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 15 April 2016

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، درب و پنجره و صنایع وابسته در همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم،حسین الماسی اظهار داشت: برای نخستین بار در غرب کشور، نخستین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته و همزمان با آن نخستین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته از 14 تا 18 اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: 16 دوره این عنوان نمایشگاهی با نمایشگاه تخصصی ساختمان و به صورت مشترک برگزار می‌شد که به دلیل استقبال فعالان این صنعت امسال به صورت تخصصی و مستقل برگزار می‌شود.

الماسی با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور در دو سالن ابن سینا و الوند در فضایی بالغ بر دو هزار مترمربع برگزار می‌شود، تصریح کرد: نزدیک به 40 واحد مشارکت کننده در زمینه آسانسور، پله برقی و درب و پنجره، ماشین‌آلات و صنایع وابسته ثبت نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: امیدواریم برگزاری این عنوان جدید نمایشگاهی مورد استقبال مردم و فعالان این صنعت قرار گیرد تا بتوان فضایی برای تبادل اطلاعات و تجارب بین فعالان این بخش ایجاد کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با اعلام اینکه عمده مشارکت‌کنندگان از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، ارومیه، ساوه، همدان و ملایر هستند، گفت: بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار