دبیر حزب موتلفه اسلامی ایلام:

مجلس دهم با آرایش سیاسی متوازن

دبیر حزب موتلفه اسلامی ایلام گفت: واکاوی ترکیب راه‌یافتگان به مرحله دوم نشان می‌دهد که ما در مجلس آینده شاهد توازن بین دو جریان سیاسی عمده‌ی کشور خواهیم بود.
کد خبر: ۲۱۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 19 April 2016

دبیر حزب موتلفه اسلامی ایلام گفت: واکاوی ترکیب راه‌یافتگان به مرحله دوم نشان می‌دهد که ما در مجلس آینده شاهد توازن بین دو جریان سیاسی عمده‌ی کشور خواهیم بود.

به گزارش تابناک ایلام،«نصرت‌اله حیدری» در خصوص این خبر اظهار کرد: طبیعتاً حضور مردم در مناطقی که انتخابات به دور دوم کشیده شده است از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. هرچقدر نمایندگان از پشتوانه بالای مردمی برخوردار باشند، توان اثرگذاری آن‌ها بیشتر بوده و می‌تواند انگیزه بیشتری برای خدمت به مردم حوزه انتخابیه و کشور داشته باشند بنابراین اهمیت دور دوم خیلی بیشتر از دور اول انتخابات است و مردم در این دوره زحمات خود و دولت را برای انتخاباتی پرشور به ثمر خواهند رساند.

وی با بیان اینکه انتخابات این دور از مجلس به دلیل حساسیت‌های داخلی و بین‌المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود، گفت: مجلس در جمهوری اسلامی از توان و اثرگذاری بالایی برخوردار است و طبیعتاً جریان‌های سیاسی هم با توجه به این جایگاه، نگاه ویژه‌ای به گرفتن کرسی‌های این قوه دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره یک رقابت تنگاتنگی بین دو جریان عمده در کشور شکل گرفت و از این منظر هر دو جریان برای به دست آوردن کرسی‌های بیشتر و اثرگذاری در آینده سپهر سیاست در ایران به این دوره چشم دوخته‌اند.

حیدری با بیان اینکه با توجه به ترکیب نزدیک نمایندگان راه‌یافته به مجلس این انتخابات برای هردو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب مهم است، تصریح کرد: من معتقدم آرایش سیاسی و ترکیب مجلس دهم را مرحله دوم تعیین خواهد کرد، تصریح کرد: واکاوی ترکیب راه‌یافتگان به مرحله دوم نشان می‌دهد که ما در مجلس آینده شاهد توازن بین دو جریان به لحاظ ترکیب خواهیم بود و می‌توان گفت مجلس دهم فصل جدیدی از تعامل بین دو جریان را به همراه داشته باشد./م



منیع:ایسنا


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار