محدوديت هاي ترافيكي پايان هفته در محورهاي كندوان , هراز و فيروزكوه

پليس راه مازندران محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي مواصلاتي كندوان , هراز و فيروز كوه را براي تعطيلات پايان هفته جاري اعلام كرد.
کد خبر: ۲۱۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 20 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، پايگاه اطلاع رساني پليس راهنمايي و رانندگي مازندران اعلام كرد كه محدوديت ها از ساعت 12 امروز اعمال مي شود و تا بامداد روز شنبه هفته آينده ادامه مي يابد. 


بر اساس اين گزارش , تردد موتور سيكلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه اول ارديبهشت تا ساعت دو بامداد روز شنبه چهارم ارديبهشت در محورهاي چالوس، هراز و فيروزكوه ممنوع است و تنها تردد موتور سيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.


محور كندوان 

تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كندوان ( چالوس - كرج ) ممنوع است.


تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه سوم ارديبهشت تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17.30 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.


محور هراز 

تردد تمام تريلرها ازمحور هراز ممنوع است و تردد كليه كاميون ها وكاميونت ها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت شش صبح تا 24 روزهاي چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.


محور فيروزكوه

تردد كليه تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت شش صبح تا 24 روزجمعه از قائم شهر به تهران و بالعكس ممنوع است.

استان مازندران بيش از 10 هزار كيلومتر راه اصلي دارد.

كندوان ، هراز و فيروزه كوه سه محور اصلي مازندران است كه اين استان را به پايتخت و مناطق غربي كشور وصل مي كند.


اين سه محور شلوغ ترين جاده هاي مازندران در روزهاي منتهي به تعطيلات عمومي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار