انهدام باند سارقان مسلح و سند نمره خودرور در زاهدان

کد خبر: ۲۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 25 April 2016
به گزارش يكشنبه شب پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار حسين رحيمي در تشريح اين خبر گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو همراه با تيراندازي و ايجاد رعب و وحشت در شهر زاهدان، بلافاصله شناسايي و دستگيري سارقان به طور ويژه در دستور كار تيم هاي تخصصي كاراگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي با اشاره به اينكه زمان وقوع اين سرقت ها در شب بود، گفت: كارآگاهان پليس آگاهي با پايش هاي ميداني و تجزيه و تحليل هاي تخصصي بر باند هاي سارقان مسلح و زندانيان سابقه دار، رد پاهايي از دخالت باند حرفه اي از سارقان مسلح كه اقدام به سرقت و سند نمره كردن خودرو ها مي كردند، به دست آوردند.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: كارآگاهان پليس با اشراف اطلاعاتي، محل اختفاي اعضاي اين باند را در زاهدان شناسايي كرده و در يك عمليات غافلگيرانه هفت عضو اين باند را دستگير كردند.
سردار رحيمي با اشاره به اينكه افراد دستگير شده داراي سوابق كيفري بودند، بيان كرد: اين سارقان حرفه اي كه در ابتدا منكر انجام سرقت هاي مسلحانه بودند، در تحقيقات تخصصي و مواجهه با مستندات جمع آوري شده توسط پليس، به 27 فقره سرقت مسلحانه خودرو و سند نمره كردن خودرو هاي مسروقه در شهر زاهدان اعتراف كردند.
وي خاطر نشان كرد: افرادي كه بخواهند با هنجار شكني و عدول از قانون در نظم جامعه و آرامش مردم اخلال وارد كنند، با برخورد قاطع پليس رو به رو مي شوند و نيروي انتظامي اجازه نخواهد داد،اين افراد به اهداف پليد خود دست پيدا كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار