آسمان همدان بارانی می‌شود

از فردا پنجشنه سامانه بارشی ضعیفی وارد استان همدان خواهد شد که بر اثر ورود این سامانه باران بهاری آسمان استان را فرا خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۱۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 27 April 2016
-کارشناس پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: طی چند روز آینده آسمان استان همدان بارانی همراه با وزش باد و گرد و غبار خواهد شد.

شهرام حکیمی در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان استان همدان صاف است، اظهار داشت: از فردا پنجشنه سامانه بارشی ضعیفی وارد استان همدان خواهد شد که بر اثر ورود این سامانه باران بهاری آسمان استان را فرا خواهد گرفت.

وی د ادامه سخنانش با اشاره به اینکه این سامانه ضعیف جوی دارای باران همراه با رگبار و رعد و برق و گاهی بارش است، افزود: بارش ها به صورت پراکنده و باران بهاری بوده که ممکن است در یک نقطه از شهر بارش ها زیاد و چند کیلومتر آن طرف تر بارش نداشته باشد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بارش ها تا روز شنبه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این بارش ها همراه با وزش باد بوده و انتظار می رود که غبار نیز به وجود بیآید.

حکیمی گرمترین نقطه استان را در حال حاضر نهاوند با ۲۷ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین نقطه را اسد آباد با ۶ درجه سانتیگراد عنوان کرد و بیان داشت: میزان بارش های ثبت شده از اول سال زراعی تا کنون در شهر همدان ۲۶۱.۹ میلی متر بوده است که نسبت به بلند مدت یک درصد و نسبت به کوتاه مدت ۵۷ درصد افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار