بهره‌مندی 13 هزار يزدي از آموزش‌های قرآن تبلیغات اسلامی

کد خبر: ۲۲۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 01 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته بالغ بر 13 هزار نفر از آموزش‌های قرآنی دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بهره‌مند شد‌اند.حجت الاسلام "سید محمد شریف حسینی کوهستانی" ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، در تبیین فعالیت های این اداره کل در سال  گذشته، گفت: در سال گذشته بالغ بر 13 هزار  و 821 نفر از آموزش های قرآنی دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بهره‌مند شده اند.


وی افزود: از مجموع افراد شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی قرآن کریم چهار هزار و 399 نفر آقا و 9 هزار و 422 نفر خانم بوده‌اند.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: این تعداد شرکت کننده در قالب 23 عنوان طرح و در مجموع 677 کلاس یا دوره از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: آموزش‌های ارائه شده توسط دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان در قالب چهار عنوان برنامه شامل آموزش عمومی قرآن کریم، آموزش قرآن کریم در سطح متوسطه و تخصصی، آموزش تفسیر قرآن کریم و تربیت و تامین نیروهای متخصص قرآنی ارائه می‌شود.

حسینی کوهستانی اظهار كرد: در حوزه آموزش عمومی قرآن کریم پنج هزار و 374 نفر شامل یک هزار و 753 نفر آقا و سه هزار و 621 نفر خانم در قالب 281 دوره یا کلاس از این آموزش‌ها بهره‌مند شده اند.

وی با اشاره به بهره‌مندی پنج هزار و 993 نفر از آموزش قرآن کریم در سطوح متوسطه و تخصصی، گفت: از این تعداد شرکت‌کننده یک هزار و 310 نفر آقا و چهار هزار و 683 نفر خانم بوده‌اند که در قالب 333 دوره یا کلاس از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: همچنین دو هزار و 199 نفر از آموزش تفسیر قرآن کریم و 255 نفر در قالب دوره های تربیت و تامین نیروهای متخصص قرآنی از آموزش‌های قرآنی این اداره بهره‌مند شده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار