میرحسین با رانت نخست وزیر شد/ اصلاح‌طلبان با مظلوم‌نمایی موفق شدند

کد خبر: ۲۲۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 11 May 2016
به گزارش تابناک یزد، غفوری‌فرد دبیرکل خانه احزاب گفت: یکبار عربستان می‌خواست 50 میلیون به آقای علی پروین بدهد و او را به عربستان ببرد، آقای هاشمی مرا دید و گفت چرا ایشان می‌خواهد به عربستان برود؟ گفتم چون آنها 50 میلیون می‌دهند و ما یک قِران هم به او نمی‌دهیم،‌ آقای هاشمی گفت به پروین بگویید نرود، ما هم به او گفتیم به عربستان نروید و ایشان هم پذیرفت و گفت چشم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ملت ما مظلوم‌نواز است و هرکس گریه‌ و زاری کند دل مردم می‌سوزد اصلاح‌ طلبان مظلوم‌نمایی کردند و موفق هم شدند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما رانتی‌ترین دولت تاریخ در دوران بعد از انقلاب کدام یکی از دولت‌های ما بوده است؟ گفت: بالاخره رانت همه جا وجود دارد، خود آقای موسوی هم با رانت نخست‌وزیر شد. من نمی‌دانم او خودش رانت خواست یا خیر اما بالاخره موثر واقع شد که این اتفاقات بیفتد و نظام هزینه‌های زیادی سال 88 برای موسوی داد؛ خیلی هزینه فراوانی نظام کرد و به همین راحتی نمی‌توان آن را جبران کرد،‌ آمدند گفتند آقای موسوی نخست‌وزیر امام است، اسم این رانت هست یا خیر؟ رانت که فقط پول نیست. مردم هم به این اعتقاد که ایمان داشتند به او رای دادند، بعد هم که آن اتفاق برای کشور افتاد و خیلی هزینه داشت و بعید می‌دانم به این زودی این زخم التیام پیدا کند.
خبرگزاری فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار