تابناک کهگیلویه و بویراحمد:

صندوق توسعه ی ملی گره گشای مشکلات اقتصادی استان می شود؟

پس از تشکیل جلسات متعدد کارگروه اشتغال و بحث و جدل های فراوان و همچنین اتهام زنی دستگاه ها و متولیان امور اشتغال به همدیگر ،حال این مسئولان اقتصادی از ورود معاون صندوق توسعه ملی به استان خبر می دهند.
کد خبر: ۲۳۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 15 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در پی اعلام آمار و رتبه ی استان ها در موضوع درصد بیکاری ، استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان آخرین استان در این خصوص لقب گرفت و همین عامل باعث شد تا مسئولان ذی ربط تمام تلاش خود را بکار گیرند بلکه وضعیت اشتغال را سر و سامان دهند.
پس از تشکیل جلسات متعدد کارگروه اشتغال و بحث و جدل های فراوان و همچنین اتهام زنی دستگاه ها و متولیان امور اشتغال به همدیگر ،حال این مسئولان اقتصادی صحبت از ورود معاون صندوق توسعه ملی برای بررسی راه های استفاده از منابع این صندوق جهت گره گشایی از مشکلات کارخانجات تولیدی و اقتصادی استان می کنند.
در همین راستا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد خبر از سفر دکتر سید محمد قاسم حسینی قائم مقام صندوق توسعه ملی به استان داده و هدف از این سفر را  بررسی راه کارهای مناسب برای استفاده بیشتر و بهینه از تسهیلات این صندوق در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی استان بیان کرد.
صندوق توسعه ی ملی گره گشای مشکلات اقتصادی استان می شود؟
مهندس مجید محنائی افزود: به منظور بررسی و تبادل نظر و بهره گیری از ظرفیت های صندوق توسعه ملی در حل و فصل مشکلات و موانع فرا روی واحدهای تولیدی استان، نشستی با مسئولین ارشد صندوق توسعه ملی برگزار می گردد.

محنائی تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز پنج شنبه 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور دکترحسینی قائم مقام صندوق توسعه ملی، مدیران دستگاه های مرتبط و بانک های عامل استان تشکیل تا به مشکلات تولید و اشتغال رسیدگی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه، فراهم کردن زمینه برای جذب سرمایه گذاری از دیگر برنامه هایی است که در استان پیگیری می شود، اظهار امیدواری کرد: در راستای تحقق شعار سال در عمل بتوانیم مشکلات و موانع سد راه سرمایه گذاری در استان را مرتفع کرد.

محنائی، راه اندازی طرح های تولیدی راکد و تکمیل طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالای60 درصد را از دیگر اولویت های استان در سال جاری در حوزه اقتصادی بیان کرد.

محنائی تصریح کرد: مسئولان ارشد استان به دنبال تسهیل در روند تولید و اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می باشند و در این زمینه صندوق توسعه ملی همکاری خوبی با استان داشته و خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار