رئیس هلال احمر نوشهر

عملیات 4 ساعته برای نجات کارمند سازمان نقشه‌برداری در کجور

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر از نجات کارمند سازمان نقشه‌برداری کشور توسط نیروهای امداد و نجات پس از عملیات چهار ساعته در ارتفاعات کجور خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 15 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، امیرحسین عسگرزاده اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات بخش کجور بلافاصله چهار تیم عملیاتی امداد و نجات از نوشهر و دو تیم از چالوس به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یکی از کارکنان سازمان نقشه‌برداری کشور در کوهستان روستای «ساروس» در مجاورت محور کندوان سقوط می‌کند، افزود: نیروهای امداد و نجات پس از یک ساعت کوهپیمایی در منطقه‌ای صعب‌العبور، موفق به شناسایی محل سقوط فرد مصدوم می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر تصریح کرد: پس از انجام اقدامات امدادی اولیه و فیکس کردن مصدوم، با استفاده از بَسکِت و انتقال به سمت دامنه کوه، توسط آمبولانس 115 مرزن‌آباد به بیمارستان چالوس اعزام شد.

یکی از همراهان فرد مصدوم نیز با اشاره به اینکه از طرف سازمان نقشه‌برداری برای انجام مأموریت در زمینه نقشه‌برداری به این منطقه آمده بودیم، اظهار کرد: در این حادثه یکی از همکاران در حین انجام مأموریت دچار سقوط شد و لحظات بسیار ناراحت‌کننده‌ای ایجاد شد.

حمزه خرمی افزود: پس از تماس با شماره امداد و نجات 112 هلال احمر، زمان زیادی نگذشته بود که نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر حوزه شهرستان‌های نوشهر و چالوس به محل حادثه رسیدند و بلافاصله عملیات امداد و نجات را آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن فرد مصدوم به آمبولانس منتقل و برای انجام مراحل تکمیلی درمان به بیمارستان چالوس اعزام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار