1200 کیلوگرم تریاک در سیستان و بلوچستان کشف شد

کد خبر: ۲۳۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 16 May 2016
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با کار اطلاعاتی و تخصصی با خبر شدند تعدادی قاچاقچی مسلح قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را با یک دستگاه خودرو از خاش به این شهرستان جا به جا کنند تا با استفاده از فرصتی مناسب آن را به سایر نقاط کشور انتقال دهند.
وی گفت: بلافاصله تیم هایی زبده از پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور شناسایی خودروی قاچاقچیان روز گذشته به جاده خاش - ایرانشهر اعزام شدند که با بررسی های انجام شده و کنترل این محور خودرو قاچاقچیان را در محدوده یکی از روستاهای نزدیک ایرانشهر مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: هنگامی که قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر را به خودروی دیگری انتقال دهند درگیری مسلحانه بین پلیس و قاچاقچیان آغاز شد که در این درگیری سه نفر از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند.
سردار رحیمی ادامه داد: ماموران ضمن توقیف 2 خودروی قاچاقچیان، 2 قبضه سلاح کلاش همراه با مقادیری مهمات و 350 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
وی افزود: با بررسی سوابق این افراد مشخص شد 2 نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده نزدیک به 10 مورد سابقه حمل مواد مخدر، شرارت، حمل سلاح جنگی و سرقت را در پرونده دارند.
سردار رحیمی از کشف 198 کیلوگرم تریاک در زاهدان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند قاچاقچیان از یک واحد مسکونی برای نگهداری، بسته بندی و خرید و فروش مواد مخدر استفاده می کنند که تیمی تخصصی از ماموران موضوع را در دستور کار خود قرار داد .
وی افزود: ماموران با تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی عصر روز گذشته این منزل را مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی از محل، 58 بسته حاوی 198 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم در این ارتباط دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین ماموران انتظامی خاش و سروان نیز قبل از این در 48 ساعت گذشته موفق شده بودند در 2 عملیات جداگانه ضمن درگیری با قاچاقچیان مسلح و توقیف خودروی آنان 640 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار