كريمي قدوسي:

موضوع اسکان زائران یک ضرورت است

نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه موضوع اسکان زائران امام رضا (ع) برای ما یک ضرورت است، گفت: همه ساله شاهد بروز گرفتاری و مشکلاتی برای زائران امام هشتم هستیم.
کد خبر: ۲۳۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 21 May 2016
به گزارش تابناك رضوي، جواد كريمي قدوسي ضمن بيان اين مطلب اظهار كرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید تمام دستگاه‌های متولی مانند آستان قدس رضوی، ‌شورا و شهرداري، ‌استانداری و ادارات مربوطه و حتي شهروندان شهر مشهد هم با در اختیار قرار دادن سرمایه‌های خود برای اسکان زائرسراهای ارزان قیمت پای کار بیایند.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ایجاد چنین بستری در شهر مشهد پیشتوانه تمام اقدامات عملی هستند.
نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه اسکان زائران امام رضا (ع) برای ما یک ضرورت است، ‌افزود: همه ساله ما شاهد بروز گرفتاری ومشکلاتی برای زائران امام هشتم هستیم.
كريمي قدوسي اظهار کرد: ایجاد زائرسراهای ارزان قیمت با تمام امکانات رفاهی و بهداشتی درمسیر منتهی به حرم مطهر می‌تواند، جوابگوي مشکلات آن‌ها باشد.
وي افزود: با توجه به اینکه شهر مشهد یک جو هوایی سرد و زمستانی دارد، نصب چادر در بوستان‌های شهر، ایجاد گره‌های ترافیکی از جمله مشکلات است که روز به روز به دامن آن افزوده می‌شود.
کریمی قدوسی تصريح كرد: متاسفانه به جای اینکه در تخریب بافت‌های فرسوده اطراف حرم، زائرسراهای ارزان قیمت ساخته شود، ‌به جای آن هتل‌های چند ستاره ایجاد می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار