آیا AFC میزبانی جام باشگاه های آسیا را به یزدیها میدهد؟

حضور جان کاسکو ریئس سازمان جهانی فوتبال ساحلی در ایران و بازدید از ورزشگاه های در حال ساخت ساحلی کیش و انزلی و عدم حضور در یزد به دلیل تکمیل نبودن استادیوم سلمان مردآباد مسلما نشانه های خوبی برای یزدیها نخواهد بود.
کد خبر: ۲۳۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 28 May 2016

به گزارش تابناک یزد،بعد از قهرمانی شگفت انگیز تیم کاملا یزدی گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور که اتفاقی بی نظیر در ورزش یزد و حتی کشور محسوب میشد و با توجه به میزبانی مطلوب باشگاه گلساپوش از بازیهای تیم های ملی ایران ، تایلند و عراق در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد که استاندارترین ورزشگاه ساحلی ایران بشمار می آید ، مسئولان این باشگاه و دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال را بر آن داشت تا درخواست میزبانی اولین دوره جام باشگاه های آسیا را به AFC ارائه دهند.


هرچند میزبانی رویداد بزرگ و مهم جام باشگاه های آسیا خواهان قدرتمندی از شرق آسیا و کشورهای حاشیه خلیج فارس  را دارد اما به نظر میرسد ریاست علی کفاشیان بر کمیته فوتبال ساحلی آسیا و همچنین ارتباط تنگاتنگ و نفوذ غیرقابل انکار پریا شهریاری ریئس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران در سازمان جهانی فوتبال ساحلی شانس ایران را برای میزبانی و برگزاری اولین دوره جام باشگاه های آسیا را بیشتر به نظر میرسد.

به گزارش تابناک یزد،حضور جان کاسکو ریئس سازمان جهانی فوتبال ساحلی در ایران و بازدید از ورزشگاه های در حال ساخت ساحلی کیش و انزلی و عدم حضور در یزد به دلیل تکمیل نبودن استادیوم سلمان مردآباد مسلما نشانه های خوبی برای یزدیها نخواهد بود.


با توجه به تقویم فشرده فوتبال ساحلی آسیا و زمان بسیار کم تا زمان برگزاری مسابقات  (اواخر مرداد سال جاری) علیرغم پیگیریهای مجددانه مسئولان باشگاه گلساپوش برای تکمیل و آماده سازی ورزشگاه سلمان مردآباد، به جز یک نشست نصف و نیمه در اداره ورزش و جوانان ،  هنوز عزمی جدی از سوی مسئولان ارشد استان برای برگزاری این رویداد بزرگ در استان یزد دیده نشده است.

 چرا و به چه دلیل؟؟؟

به گزارش کانال شبکه اجتماعی ورزش یزد  آیا در سال خوشامدگویی به یزد این فرصت استثنایی و بی نظیر که جدا از معرفی توانمندیهای تاریخی ، فرهنگی ، ورزشی ، گردشگری و ... یزد میتواند باعث یک تحول و بازنگری اساسی در ورزش یزد و بازگشت امید به جوانان یزدی باشد با بی توجهی مدیران از بین خواهد رفت؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کمالمیرشمسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
باید مسولین راگوش مالی داد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار