بايد نيازهاي مردم اولويت‌بندي شود

کد خبر: ۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳ 18 January 2015
عضو شورای اسلامی محمدشهر گفت: شوراها باید با برنامه‌ریزی و اولویت بندی نیازهای مردم در مسیر رفع مشکلات گام بردارند.
محمداکبری طی سخنانی اظهارکرد: مهمترین وظیفه شورای شهر رسیدگی و پیگیری مشکلات مردمی است و اگر این مجموعه بتواند مشکلات مردم را به نحو احسن حل کند می‌تواند اعتماد مردم را که بزرگترین سرمایه کشور هستند را جلب کند.
وی با بیان اینکه شوراها از جنس مردم هستند و باید در بین مردم حضور داشته باشند،افزود: تمام امور شورا با پیروی و به منظور تحقق شعار امسال انجام می‌شود و انجام برنامه‌های فرهنگی و تبیین مسئله رعایت حقوق شهروندی از جمله محوری‌ترین بر نامه‌های کاری شورای شهرمحمدشهر است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اولویت اول شورای شهر محمدشهر این است که با درک کارشناسانه شرایط اقتصادی مردم، در حوزه‌های تحت اختیار و مرتبط با مجموعه مدیریت شهری و شورا، بار اقتصادی بر دوش مردم را کاهش دهد.
اکبری ادامه داد: شورای شهر می‌تواند با کاهش عوارض، کاهش هزینه‌های حمل و نقل عمومی و کاهش هزینه‌ها در بخش‌های دیگر، از فشار اقتصادی بر مردم بکاهد.
به گزارش ايسنا وی دومین اولویت شورای شهرمحمدشهر را توجه ویژه به جوانان و نیازهای آنان دانست و گفت: شورای شهر باید امورات جوانان در شهر را تسهیل کند.
این مقام مسئول یادآورشد: جوانان مستعد و فعالی در محمدشهر حضور دارند که اگر امکانات حداقلی را داشته باشند خواهند درخشید و مایه افتخار شهر و کشور خواهند بود از این رو، شورای شهر باید امکانات موجود در بخش‌های مختلف شهر را در اختیار جوانان بگذارد تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این قشر اثرگذار استفاده شود.
اکبری افزود: این امکانات می‌تواند شامل فرهنگسراها، سراهای محله، خانه‌های سلامت، کانون‌های فرهنگی، باشگاه‌های ورزشی، کتابخانه‌ها، تالارهای مراسمات و همایش، سینماها، سالن های تئاتر، مجموعه‌های فرهنگی و هنری و ... باشد.
وی در پایان با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و اجتماعی در کالبد شهر، اظهار کرد: سومین اولویت شورای شهر محمدشهر هم این است که به موضوعات و مسائل اجتماعی و فرهنگی به اندازه امورات عمرانی و فنی شهری اهمیت داده شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار