اجازه نمی‌دهند برانکو کارش را انجام بدهد/ قنبرپور با یک نیمه بازی برای پرسپولیس همه کاره شده

کد خبر: ۲۳۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 30 May 2016

 در مورد شرایط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر آنهایی که در یک فصل یک نیمه برای پرسپولیس بازی کردند الان همه کاره شدند.

وی ادامه داد: منظورم هم قنبرپور است و هم بقیه. آقایانی که الان مدیر شدند قبل از اینکه به پرسپولیس بیایند فقط از تلویزیون فوتبال دیده بودند. هیئت مدیره هم که به قول علی پروین دور جمع می‌شوند و چایی می‌خورند. 

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از یکی مثل جعفر کاشانی تعجب می‌کنم که چطور با این شرایط در هیئت مدیره کار می‌کند. وقتی آقایان سمتی ندارند و کاره‌ای نیستند چرا در باشگاه مانده‌اند. متاسفم که تمام پرسپولیس افتاده دست طاهری و دار و دسته‌اش.

رهبری‌فرد در مورد اینکه برخی از بازیکنان برای پرسپولیسی شدن پپیشنهادهای میلیاردی افزود: خیلی جالب است که من شنیدم امیری از پرسپولیس 2 میلیارد پول خواسته، واقعا الان بهترین بازیکن ایران 250 میلیون می‌ارزد. وحید امیری بازی‌های یکی مثل کاظمیان را پرسپولیس ببیند بعد 2 میلیارد بخواهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند برای فصل آینده تیم قدرتمندی ببندد؟ گفت: اگر اجازه بدهند برانکو کارش را انجام بدهد چرا که نه، البته بعید می‌دانم آقایان اجازه بدهند برانکو کارش را بکند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار