حقیقت گمشده قرآن در جامعه زنده شود

قرآن کریم یکی از بهترین نمونه‌های این نعمات خداوند است که وظیفه‌ ماست که این کتاب الهی را از انحصار و غربت بیرون بیاوریم؛ چراکه قرآن کریم نقش حیاتی این جهانی و آن جهانی را در زندگی بشر ایفا می‌کند.
کد خبر: ۲۳۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 01 June 2016
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید حلقه مفقوده و حقیقت گمشده قرآن در جامعه زنده شود.

به گزارش  فارس، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در کمیسیون آموزش عمومی قرآن با دستور کار برگزاری سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور در خصوص برگزاری این برنامه بسیار مبارک در استان اظهار کرد: امیدواریم با طرح و برنامه خوب، عالی و مدیریت احسن این رویداد بزرگ کشوری در استان همدان بهتر از استان‌های دیگر انجام شود.

وی با بیان اینکه در دین مقدس اسلام موهبت‌های الهی محصور در هیچ‌حصاری نیست، افزود: این نعمت‌ها باید در اختیار همگان قرار گیرد و یکی از موهبت‌های این نعمت‌ها سهولت نعمت است که باید ارزان و رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: قرآن کریم یکی از بهترین نمونه‌های این نعمات خداوند است که وظیفه‌ ماست که این کتاب الهی را از انحصار و غربت بیرون بیاوریم؛ چراکه قرآن کریم نقش حیاتی این جهانی و آن جهانی را در زندگی بشر ایفا می‌کند.

محمدی با تأکید بر اینکه باید حلقه مفقوده و حقیقت گمشده قرآن در جامعه زنده شود، گفت: هزاران دست در دنیا تلاش کرده‌اند که این نعمت در دسترس بشر قرار نگیرد و این بالاترین ظلم به بشریت است و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام در روایتی از اینکه مردم و امتش از قرآن دور و مهجور شده‌اند، شکایت می‌کند.

وی با بیان اینکه باید این موهبت آسمانی و الهی را از مهجوریت نجات دهیم و آن را در دسترس مردم دنیا قرار دهیم، بیان کرد: با برپایی این مسابقه سراسری قرآن، عترت و نماز در استان باید حقیقت مهجور و فراموش شده قرآن کریم را به بیرون بکشیم و آنچنان جهانی شعار دهیم که همه اعم از دوست و دشمن را متوجه خود کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: آموختن تعالیم قرآنی به دانش‌آموزان با وجود تهاجمات فرهنگی و فضاهای مجازی در این شرایط بحرانی اجر و پاداش صد برابری دارد و از زاویه‌های مختلف می‌توان به این مسابقات (در سطح بین‌الملل) نگاه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار