ضرورت استفاده مبلغان دینی از شیوه‌های نوین تبلیغی در ماه رمضان

کد خبر: ۲۴۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 08 June 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بر ضرورت استفاده و بهره‌گیری مبلغان دینی از شیوه‌های نوین تبلیغی در ماه رمضان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به استقبال مردم از مساجد و حسینه ها در ماه مبارک رمضان، بر استفاده مبلغان از شیوه‌های نوین تبلیغاتی تاثیرگذار برای جهت‌دهی به اقشار مختلف تاکید کرد.

مسعودی در ادامه با تاکید بر اینکه مبلغان بزرگ‌ترین سفیران تبلیغی در آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم هستند، بر جذب اقشار مختلف مردم به فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه رمضان بهترین فرصت برای تمرین تقوی و اظهار بندگی است، تبلیغ اثرگذار را در هدایت بندگان مخلص خداوند غیرقابل انکار دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز به سامانه سجام اشاره کرد و این اقدام اثرگذار سازمان تبلیغات اسلامی را در زمینه ثبت مشخصات مبلغان توانمند در زمینه تبلیغ با اهمیت توصیف کرد.

مسعودی با تاکید بر اینکه جوانانی هستند که می‌توان آن‌ها را با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغ از ظلمات و گمراهی‌های به وجود آمده در مسیر زندگی نجات داد و این به شرطی محقق خواهد شد که بتوان از مبلغین توانمند و شیوه‌های نوین تبلیغی بهره جست.

وی در پایان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اصلاح نفس است اعزام روحانیون به مساجد و حسینیه‌ها با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغی را در اشاعه فرهنگ دینی در جامعه مهم ارزیابی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار