بیکاری جوانان مهمترین معضل بهاباد است

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه بیکاری جوانان مهمترین مشکل بهاباد است، به جاده بهاباد به دربند اشاره کرد و گفت: این مسیر اتصال شرق به مرکز کشور را تسهیل می‌کند.
کد خبر: ۲۴۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 09 June 2016

به گزارش تابناک یزد،عباس اقبال در نشست شورای اداری شهرستان بهاباد با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن به بیان مسائل و مشکلات بهاباد پرداخت و اظهار داشت: عمده مشکلات  شهرستان بهاباد بیکاری و عدم اشتغال جوانان است که با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنیم و جوانان ما بیکارند.

وی به دیگر مشکلات شهرستان از جمله گازرسانی، گندله‌سازی و جاده بهاباد دربند اشاره کرد و گفت: با احداث جاده بهاباد دربند شرق کشور از طریق این مسیر به مرکز ایران متصل و سبب از بن بست خارج شدن بهاباد می‌شود.

فرماندار بهاباد با تاکید بر این موضوع که تکمیل این جاده نیازمند پیگیری نماینده شهرستان در مجلس است، گفت: نماینده مجلس باید پیگیری‌های لازم در زمینه مراحل انجام فعالیت این جاده را انجام دهد تا هرچه سریعتر این مسیر احداث شود.

اقبال با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با شعار امکان‌پذیر نیست و برای عملی کردن این شعار باید عمل جهادی داشته و از شعار  در این حوزه پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی از مهمترین مسائلی است که به عنوان رفع مشکلات اقتصادی کشور مطرح است و مقام معظم رهبری هم بر تحقق آن تاکید فراوان داشته و دارند.

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای این موضوع دارد، گفت: باید مبانی اقتصاد مقاومتی را به صورت عملی در جامعه محقق کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار