استان ایلام 22 هزار واحد صنفی دارد

رئیس اتاق اصناف استان ایلام گفت:این استان 22 هزار واحد صنفی دارد.
کد خبر: ۲۴۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 20 June 2016
رئیس اتاق اصناف استان ایلام گفت:این استان 22 هزار واحد صنفی دارد.

به گزارش تابناک ایلام؛یونس هواسیان ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی اصناف اظهار کرد: نقش بی بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست چون این تشکل مردمی در همه ادوار در خدمت اقتصاد کشور بوده است.

وی به نقش مهم و تاثیر گذار این صنف در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ضرورت توجه به تولیدات داخلی اشاره کرد و یادآور شد: برای تحقق شعار سال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باید به تولید داخلی بهای بیشتری داد.

رئیس اتاق اصناف استان ایلام تاکید کرد: این صنف از جامعه در محورهای اصلی چون توازن منطقه، اشتغالزایی، بهبود فضای کسب و کار، کارآفرینی و شکوفایی اقتصاد کشور بعنوان تنها شبکه مویرگی کشور تاثیر مستقیم دارد.

هواسیان مهمترین وظیفه اصناف و بازاریان را حفظ امنیت جامعه با ایجاد تعادل و توازن در بازار و قیمت اجناس مورد نیاز مردم دانست و گفت: استان ایلام 22 هزار واحد صنفی دارد.

وی اضافه کرد: در سطح استان هشت اتاق اصناف فعال است و تنها شهرستان های تازه تاسیس بدره و سیروان اتاق اصناف ندارند که تاسیس این نهاد اقتصادی در این دو شهرستان در حال انجام است.

رئیس اتاق اصناف ایلام افزود: در تقویم ملی اول تیر ماه بنام روز ملی اصناف نامگذاری شده که این خود نشان دهنده اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی اقتصاد کشور است.

وی گفت: روز اصناف فرصت خوبی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی این نهاد و ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی کشور است.

هواسیان از برگزاری همایش تجلیل از چهره های شاخص و برجسته اصناف استان ایلام خبر داد و یادآور شد: این همایش با حضور مسئولان، فعالان اقتصادی، اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان استان برگزار می‌شود.

یکم تیرماه در تقویم ملی بعنوان روز ملی اصناف نامگذاری شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار