افتتاح هفتاد و چهارمین زورخانه استان یزد در بافق

کد خبر: ۲۴۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 21 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان بافق از افتتاح هفتاد و چهارمین زورخانه استان یزد و پنجمین زورخانه شهرستان بافق خبر داد.
 "عزیز الله عباسیان" با اشاره به افتتاح زورخانه قمر بنی‌هاشم در روستای مبارکه بافق بمناسبت ولادت باسعات امام حسن مجتبي(ع)، اظهار كرد: ساخت اين زورخانه از سال گذشته با همت هیات پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان بافق، دهیاری و شورای روستای مبارکه و همچنین کمک ورزشکاران و خیرین آغاز شد.

به گفته‌ي وی، برای تکمیل و افتتاح زورخانه قمر بنی هاشم  حدود 130 میلیون تومان هزینه شده و وسایل و لوازم ورزشی آن توسط هیات پهلوانی و زورخانه ای تهیه و اهدا شده است .

عاسيان با اشاره به این که بیشتر جمعیت روستای مبارکه را جوانان تشکیل می دهند، گفت: این روستا تاكنون از داشتن زورخانه براي انجام ورزش ملی و مذهبی باستاني محروم بوده است لذا تلاش کردیم که با همکاری مسئولین روستای مبارکه، این زورخانه تکمیل و به بهره‌برداری برسد و در اختیار جوانان این منطقه قرار گیرد .

وي با تأکید بر ضرورت گسترش ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در بافق، یادآور شد: در این ورزش، علاوه بر فعالیت‌های جسمی موضوع تطهیر روح و روان نیز به واسطه روحیه‌هاي پهلوانی مورد‌ توجه قرار دارد.

رئیس هیات زورخانه‌ای و پهلوانی بافق در پايان ابراز اميدواري كرد كه با حمایت‌های بیشتر مسئولان شاهد رشد و بالندگی بیشتر این رشته ورزشی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه باشیم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
در سایت دیگه نوشته 200 میلیون تو زورخونه گفتند 45 میلیون اخه چند خرج شده؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار