دستگیری سارق طلای زنان سالخورده

پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی با دستگیری سارق حرفه ای طلاجات زنان سالخورده پرده از 13 فقره سرقت برداشت.
کد خبر: ۲۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 20 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در تشریح این خبر گفت : در پی چند فقره سرقت طلاجات زنان سالخورده سبزواری توسط فردی شیاد در چند روز گذشته موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ آزادواری افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات تعدادی از مالباختگان با ترسیم چهره فرضی متهم تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری او شروع كردند.

پس از یك سری تحقیقات میدانی یكی از تیم های نامحسوس پلیس آگاهی حین گشت زنی در یكی از میدان های اصلی شهر فردی را با مشخصات ظاهری سارق شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر كردند.

متهم كه اهل و ساكن استان همدان بود در بازجویی های اولیه منكر هرگونه جرمی بود كه در ادامه تحقیقات در مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشود و به 13 فقره سرقت طلاجات زنان سالخورده به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال اعتراف كرد.

وی ادامه داد: در اعترافات متهم مشخص شد سارق با تهیه لباس ارزان قیمت پس از شناسایی زنان سالخورده دارای طلاجات به بهانه توزیع لباس ها در بین افراد نیازمند از طریق آنها، اعتمادشان را جلب می كردند.

با جلب اعتماد مالباختگان اعلام می كردند قصد دارند مقداری طلا خریداری كنند و برای آشنایی بیشتر با طلای اصلی می خواهند طلاهای آنها را مشاهده كنند كه در همین حین با ترفندی طلاها را سرقت و از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با هشدار به شهروندان در خصوص اعتماد بیجا به افراد ناشناس خاطر نشان كرد: متهم پس از بازجویی های تكمیلی با تشكیل پرونده راهی دادسرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار