میزان مصرف برق در قم نگران کننده است

میزان مصرف برق در قم به بالاترین میزان خود طی سال های گذشته رسیده است که این امر نگران کننده است ، وی از صنایع ،واحد های کشاورزی و دستگاه های اداری پر مصرف خواست در ایام پیک ،شرکت توزیع نیروی برق را در جهت رفع نیاز شهر قم یاری رسانند.
کد خبر: ۲۵۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹ 04 July 2016
به گزارش تابناک قم، سهیل کیانی پور با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان قم صد در صد نقاط شهری و روستاهای بالای 5 خانوار  را تحت پوشش خدمت رسانی خود قرار داده است گفت: بدلیل افزایش دمای هوا و استفاده حداکثری از وسایل سرمایشی شاهد رشد مصرف به ویژه در ساعات بین 11 تا 15 هستیم  به طوریکه در روز گذشته (12 تیر ماه ) رکورد 652 مگاوات مصرف برق در قم  زده شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیک مصرف برق در سال گذشته در مردادماه با رقم 630 مگاوات اتفاق افتاد این در حالی است که امسال در تیرماه در دمای 44 درجه شاهد عبور پیک هستیم.

کیانی پور در ادامه صرفه جویی و استفاده بهینه ،مطلوب و منطقی برق را خواستار شد و هشدار داد: با توجه به افزایش دمای هوا و استفاده فزاینده شهروندان از وسایل پر مصرف برودتی، متاسفانه میزان مصرف برق در استان قم  به بالاترین میزان خود طی سالیان گذشته رسیده که این امر با توجه به این که هنوز به ایام پیک سال گذشته (مرداد ماه) نرسیده ایم نگران کننده است.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان قم تمام تلاش خود را در جهت تامین برق پایدار مردم به کار خواهد بست  لیکن برای عبور موفق از تابستان گرم امسال با مدیریت مصرف از سوی شهروندان امکانپذیر خواهد بود.

وی در ادامه از صنایع ،واحد های کشاورزی و دستگاه های اداری پر مصرف خواست در ایام پیک ،شرکت توزیع نیروی برق را در جهت  رفع نیاز شهر قم یاری رسانند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار