داماش گیلان با انتخاب هیات مدیره احیا شد

کد خبر: ۲۵۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 07 July 2016
تابناک / تیم فوتبال داماش گیلان با انتخاب هیات مدیره جدید رسما احیا شد

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، در شرایطی که تیم فوتبال شهرباران که متعلق به هولدینگ امیر منصور آریا بود پس از سقوط به لیگ دسته دوم به دلیل حجم بالای بدهی عملا منحل شده محسوب می شود از حدود یک ماه پیش شاهد وقوع برخی تحرکات در رابطه با احیا دوباره تیم فوتبال داماش گیلان توسط برخی از مدیران قدیمی فوتبال رشت بودیم.

 

در همین ارتباط چندی پیش با تلاش های آقای حاجی پور عضو شورای شهر رشت و از اعضای بلند پایه سابق باشگاه استقلال شهرداری رشت مجوز باشگاهی جدید با نام داماش گیلان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به نام وی صادر شد و پس از چندین دوره مذاکرات با ورود سرمایه گذار خارجی بحث احیا باشگاه داماش گیلان وارد فاز جدی شد.

 

البته تا این لحظه باشگاه داماش گیلان امتیازی در لیگ دسته اول یا لیگ دسته دوم خریداری نکرده است اما شنیده ها حاکی از این است که طی روزهای آینده امتیاز لیگ دویی باشگاهی از خطه جنوب کشور توسط مدیران جدید باشگاه داماش گیلان خریداری خواهد شد تا این باشگاه پرهوادار شمالی بار دیگر با تشکیلاتی جدید در فوتبال ایران احیا شود.

 

همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه داماش به این شرح هستند:اسماعیل حاجی پور(صاحب امتیاز)،محمد مهدی الطافی،مجید جهانپور و دکتر علی افتخاری.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار