در عمليات مشترک پليس قزوين و تهران صورت گرفت؛ کشف بيش از 46 کيلوگرم ترياک از قاچاقچي حرفه‌ای موادمخدر

رئيس پليس موادمخدر فرمانده انتظامي استان از کشف 46 کيلو و 850 گرم ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با موادمخدر قزوين و تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 10 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری ایسنا منطقه قزوین، سرهنگ محسن قلي پور اظهار کرد: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين، فردي را که در امر تهيه و خریدوفروش موادمخدر از استان‌های جنوبي به مرکز کشور به ویژه در تهران فعاليت می‌کرد را شناسايي و تحرکات نامبرده مورد پايش اطلاعاتي مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين قرار گرفت.

وی افزود: با تشديد اقدامات تخصصي و اطلاعاتي مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين، مشخص شد که اين قاچاقچي، اهل شيراز با خودروي کاميونت «ايسوز» قرار است مقدار قابل‌توجهی موادمخدر را از استان‌های جنوبي به تهران انتقال دهد.

قلي‌پور تصریح کرد: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر قزوين با هماهنگي پليس مبارزه با موادمخدر فاتب در اتوبان آزادگان ميدان تره‌بار مرکزي مستقر و با هماهنگي مقام قاضي، خودرو به همراه راننده متوقف کردند.

رئيس پليس موادمخدر فرمانده انتظامي استان اضافه کرد: پس از انتقال خودرو به فاتب در بازرسي از کاميون مقدار تقريبي 46 کيلو و 850 گرم ماده موادمخدر از نوع ترياک کشف شد.

وي ادامه داد: در اين خصوص خودرو توقيف و متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني در اختيار مقام قضائي قرار گرفت.

کشف بيش از 5 کيلوگرم ترياک در قزوين

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 5 کيلو و 500 گرم ترياک از قاچاقچي حرفه‌ای موادمخدر در قزوين خبر داد.

قلي‌پور اظهار کرد: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر مركز استان با وصول گزارش‌های مردمي مبني بر خریدوفروش موادمخدر به‌صورت گسترده در سطح شهرستان قزوين و روستاهاي اطراف شناسايي قاچاقچي يا قاچاقچيان موادمخدر را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در عمليات غافلگيرانه موفق شدند پس از تعقيب، متهم را با يک دستگاه خودرو پرايد متوقف و مقدار 4 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک کشف کنند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين افزود: در اقدامي ديگر مأموران پليس موادمخدر استان در حين کنترل خودروهاي عبوري در عوارضي اتوبان "قزوين – زنجان" از يک مسافر داخل اتوبوس مسافربري مقدار يک کيلو و 500 گرم موادمخدر از نوع ترياک کشف کردند.

قلی‌پور با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعاليت افراد در تهيه و توزيع موادمخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار