رشد و توسعه استان البرز در سایه توجهات بیشتر امکان‌پذیر است

کد خبر: ۲۵۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 10 July 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری البرز گفت: رشد و توسعه استان البرز در سایه توجهات بیشتر امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذبیح الله قائمی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز اظهار داشت: استان البرز با توجه به نزدیکی به پایتخت نیازمند توجه بیشتر از سوی مسؤولان بوده و لازم است تا با تخصیص اعتبارات مسیر توسعه و تحولات اساسی را در این استان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: استان البرز از بسیاری از امکانات دچار محرومیت بوده و لازم است تا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رشد همه‌جانبه این استان از سوی مسؤولان اندیشیده شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری البرز تأکید کرد: در این راستا یکی از نیازهای ما رشد متوازن اعتبارات تخصیص یافته به این استان است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

قائمی با بیان اینکه بودجه سال 95 البرز از لحاظ منابع 16 هزار و 318 میلیارد ریال بوده، افزود: از این میزان 15 هزار و 931 میلیارد ریال مربوط به درآمدهای عمومی و 387 میلیارد ریال نیز مربوط به درآمدهای اختصاصی است.

به گفته وی در این راستا و براساس برآوردهای انجام شده دولت در سال آینده برای استان البرز رشد 19 درصدی را برای درآمدهای عمومی پیش‌بینی کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری البرز با اشاره به اینکه استان البرز برای رسیدن به رشد و توسعه بیشتر نیازمند توسعه زیرساخت‌هاست، افزود: متأسفانه این استان در بسیاری از موارد فاقد امکانات و زیرساخت‌های اساسی است و باید این مهم نیز رشد متوازن داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار