برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان

جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان در روز دوشنبه 21 تیرماه با حضور صفایی فرماندار شهرستان شیروان و اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان در محل دفتر فرماندار شهرستان شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 12 July 2016
صفایی فرماندار شهرستان شیروان ضمن تشکر از حضور همه مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان در مراسم تشییع پیکر مطهرسرباز شهید جواد ترقی گفت: مرکز کاردرمانی که از محل سفر مقام معظم رهبری در شهرستان  احداث شده در جهت کاستن از آسیب های اجتماعی زندانیان مفید فایده خواهد بود.ایشان ضمن تشکر از تلاش های نیروی محترم انتظامی در جهت جمع آوری متکدیان بیان داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر باید درحوزه فرهنگی و چارچوب های تایید شده عمل شود و آموزش و پرورش برنامه های آموزشی مناسب و پیش آگاهی های لازم را به دانش آموزان در جهت آگاهی بخشی از مخاطرات مواد مخدر داشته باشد.
وحیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن اشاره به این نکته که سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته در خصوص جرائم با کاهش آمار روبرو هستیم اظهار داشت: طی نظرسنجی صورت گرفته از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان، مردم از وضعیت امنیت موجود شهرستان نسبت به سنوات گذشته رضایت داشته اند و افزود: قالب آسیب ها و مشکلات اجتماعی شهرستان ریشه در مواد مخدر دارد و اگر امروز در جهت مقابله با آسیب های آن کاری صورت نگیرد در آینده فرزندان ما درگیر مشکلات عدیده ای خواهند شد.
ترکانلو دادستان شهرستان شیروان گفت: تمام مسئولین و شهروندان شهرستان باید اهتمام ویژه نسبت به بحث مبارزه با مواد مخدر داشته باشند. و افزودند مخاطراتی که در بحث مواد مخدر وجود دارد جدای از فرد مصرف کننده معضلات اجتماعی زیادی را برای خانواده و فرزندان آنان ایجاد خواهد کرد که بنیان خانواده را در معرض آسیب های فراوانی قرار می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار