مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین: نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی در قزوین برگزار می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: هشتمین نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی از ۲۶ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۲۵۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 12 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ هادی نیک فطرت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین از تاریخ ۲۶تیر لغایت ۱ مرداد ماه هشتمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان را باهدف ارتقا سطح نگرش جامعه و اهمیت بخشی آن به بنیان خانواده و همچنین ایجاد اوقات فراغت سالم برای کودکان و نوجوانان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می کند.

وی افزود: در این نمایشگاه تولید کنندگان و صاحبان صنایع در  حوزه های کتاب و انتشارات کودک، بازی و سرگرمی، بازیهای فکری، پوشاک، آموزش، تزئینات اتاق کودک، سیسمونی، تجهیزات ورزشی، آموزشگاههای هنری و ... از استانهای تهران، قزوین، البرز و همدان محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نیک فطرت خاطر نشان کرد: ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان و خانواده ها در زمینه بازی و اسباب بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی کودک و نوجوان، ایجاد فضایی بمنظور  ارائه محصولات تخصصی و آشنایی خانواده ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، معرفی آخرین تولیدات جدید، افزایش نشاط شهروندان  و ... از جمله دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است.

وی افزود: اجرای نمایش عروسکی، برگزاری کارگاه خلاقیت  و ... از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

نیک فطرت در پایان گفت: هشتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در مدت برگزاری از ساعت  ۱۷ الی ۲۲ واقع در بلوار  امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار